Annons:
Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 1187 ggr
Hannifer
2014-08-04 16:53

Intensiva intryck

Jag skulle vilja kolla med er andra om det här är något ni känner igen och i så fall hur ni hanterar det.

Jag är psychic och medium, men jag lade ner mediumskapet för att alla intryck blev för intensiva och "stökiga" för mig och jag blev utmattad efter att ha tagit in kontakter. Ibland blir det så när jag spår med eller "känner in" andra människor med, så jag har dragit ner lite på det.

Den här sommaren har jag försökt öppna upp mer för naturen, och fokuserat särskilt på en ek som växer på gården. Även nu får jag en massa intryck som jag inte vill ha "på köpet" när jag tonar in mig på trädet. Jag blir alldeles utmattad och virrig av det här. Det är som om jag, förutom trädet, uppfattar varenda energi i närheten fast det inte är dem jag är intresserad av. Det dränerar mig och intrycken sliter mig fram och tillbaka.

Varför blir det såhär? Vad kan jag göra för att slippa det ständiga "bruset" i hjärnan när jag öppnar upp? Ska jag sluta att öppna upp överhuvudtaget? Det vore sorgligt.

Annons:
Gargamel_123
2014-08-04 18:12
#1

Min känsla säger att du måste ta hand om dig själv först innan du tonar in ande världen. Vad jag menar är att du måste lära dig hantera vad som tillhör dig och inte tillhör dig samt rikta in dig på vad du vill komma i kontakt med dvs om du tillåts att få kontakt. På så sätt kan du stänga av det du inte skall ta in. När du kopplar ner skall du verkligen koppla ner. Så att du inte är öppen. Det känns som om du går runt och är öppen. ( då blir man trött, utamattad tom på energi.) När du kopplar ner borde du sitta kvar i några minuter och visualisera tex. Att din guide/ skyddsängel kommer med sina vingar bakom dig och sluter om dig. ( det var ett exempel som fungerar för mig.) Du borde även skapa en skyddsbubbla runt och kring dig. Kanske, vill dem du inte vill ta in säga dig något? Kärlek, Gargamel

Gargamel_123
2014-08-04 18:16
#2

( om du inte känner dig bekväm skall du inte ta in någon främmande eller någon du tycker e obehaglig. Det kan handla om en riktigt kamp). Och vara riktigt farligt.

Upp till toppen
Annons: