Annons:
Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 2087 ggr
[Katsbabe]
2014-07-08 01:49

Olika energier i olika hem!

Vill dela med mig av min erfarenhet och tidigare upplevelser!

Under alla dessa 25 år som jag har varit mottaglig, har jag noterat och fått det bevisat att exakt vartannat hus/hem gett mig tur och vartannat otur.

I mina drömmar kommunicerar jag med döda, andar och får info innan något är på väg men tyvärr ser jag även de onda omkring mig .

Många av er häxor har säkert känt när ni besökt ett hem eller bara en butik att det kändes  tungt och deprimerande , så pass att ni ville bara ut därifrån.

Detta fick jag leva med i mitt förra hem , 3 år i den lägenheten fick mig att se ett och annat.

Varje natt fick jag rena med salvia och kristaller samt olika örter från Mellanöstern och Egypten för att skydda mitt barn men ändå hade han rivmärken på morgonen och mardrömmar på nätterna.

Idag i vårt nya hem berättar mitt barn att någon rörde hans fötter i gamla huset.

Det slutade med att jag hade honom i min säng på nätterna för att han skulle vara trygg men fick själv inte mycket till sömn.

Nu har vi tack och lov bytt bostad och det kändes så harmoniskt när vi flyttade in i det nya och jag känner att jag kan verkligen blunda och sova på nätterna  samt mer tur i livet.

Jag skrev detta för att det finns fortfarande de som inte tänker på det men tro mig det hjälper om man byter bostad.

Jag känner mig absolut inte ensam nu heller och ser de i mina drömmar men är definitivt omringad av positiva energier här som beskyddar mig och mitt barn.

Må väl alla 🙂

Annons:
_Fisken
2014-07-08 06:28
#1

Va skönt! Frid o fröjd! Vi hade också en ande i gamla huset. Men den anden var busig. Gömde saker. Snodde knivar och lade på speciella ställen. En gång försvann en smörgås mer eller mindre mitt framför ögonen på mig. Då blev jag lite upprörd. 

Här jag bor nu är det lugnt. :-)

[Katsbabe]
2014-07-08 14:44
#2

De finns bland oss och ibland tar de tyvärr för mycket av vår energi .. Men vad skönt att ni oxå har flyttat😊 Skönt att ni har det bra nu😊

Bappho
2014-07-08 15:01
#3

Jag bodde ca 5 år i en lägenhet som var hemsk. Det var inte bara jag som mådde dåligt där utan de flesta kunde känna av det. Till slut blev jag sjuk och började sova över hos andra och till slut flyttade jag och allt ändrades och blev bra över en natt.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[Katsbabe]
2014-07-09 22:11
#4

Visst blir det skönt och lämna ett hem som man mått dåligt i Bappho 🙂..Man känner direkt att man mår bättre i det nya..samma dag som jag skrev kontrakt på nya lägenheten började mina väster blomma och då insåg jag att det var en klar signal mot bättre tider 🙂..

Bappho
2014-07-10 21:12
#5

Ja, hade jag förstått då att en flytt skulle hjälpa i ett nafs så hade jag verkligen inte stannat i fem år.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Upp till toppen
Annons: