Annons:
Etikettallmänt
Läst 1938 ggr
saliganarren
4/28/14, 9:54 PM

ovälkomna

Hej HiF!

Inatt hade jag en väldigt jobbig natt och det orsakades av vad jag tror var "ovälkomna andar".  

Min familj tror inte riktigt på mig och tycker att det har med mig att göra och inga spöken eller andar som härjar runt på nätterna. Men sanningen är att varje gång jag sover i just det huset sover jag såhär illa. 
Jag  te.x vaknar och är svettig och rädd, kan inte sova djupt, känner som om någon pressar på olika kroppsdelar (och då är jag fullt vaken) och jag får bilder och sinnesstämningar som inte är "mina" eller vad man ska säga.

Det är verkligen jobbigt och jag har verkligen helvetesnätter när jag sover där och det är bara jag som märker det. 

Hur som helst vet jag några saker man kan göra för att förhindra andar och sånt att komma, och tro mig att jag har försökt med sådana ritualer, men det funkar inte! 

Nu undrar jag om ni har några tips på vad man kan göra när man mitt i natten känner sig trängd av sådana energier? Eller när man vet att det är starka saker man har att göra med? 

Tack för svar :D 🌛

Annons:
Joggan
4/29/14, 5:51 PM
#1

…pressar på olika kroppsdelar?

…om du vill hjälp sök mig via facebook …

Riska Jgg Biegga…

Jina.
4/30/14, 6:14 PM
#2

En rensning!

Eller så säger du högt att du inte vill ha besök inatt innan du går och lägger dig.

Lite bergkristaller här och där skulle också kunna hjälpa, eller så tar du dit ett medium.

www.mediumjina.se

pirri17
7/7/14, 8:31 AM
#3

Säg högt-"Vad gör ni här i mitt rum? Gå ut härifrån, försvinn! Gå nån annanstans! " Då är dom borta sen! Så fick jag göra, prata, när jag hade ett besök av en gammal gubbe ande och sen var han borta. För att det är du som ska bo där och inte dom andarna, det är ditt rum!

Brunett

Huygens
7/12/14, 12:16 AM
#4

Min metod finns här.

NiklasTyreso
7/16/14, 1:57 AM
#5

Känner du till mindfullness? Att observera det som händer utan att  värdera det och låta det ha sin gång. Kan du observera att du har sådana upplevelser, känna dessa upplevelser utan att reagera, då kommer du snart kunna observera att nu fick du en sådan upplevelse igen, men du blir inte lika berörd utan kan vända dig om och somna om. 

Gör som Ronja gjorde med oknyttet, be dem att "Dra åt pipsvängen!" och sen somnar du om.

Läs en bok en stund tills du tänker på annat och din obehagskänsla släpper.

Upp till toppen
Annons: