Annons:
Etikettallmänt
Läst 4990 ggr
random321
3/29/14, 12:30 PM

Djävulens brud!

Ni alla som leker med magi, " svart magi / vit magi " iallafall, kom inte o skriv att svart magi finns inte eller vit heller för alla är samma blablablaaa! Men det enda som finns är SVART MAGI. Glöm bort vit magi, ni leker med ritualer osånt, Men ordet HÄXA betyder djävulens kvinna. Ni alla kommer gå till helvetet om ni inte väljer Jesus väg,

Häxor slutade brännas för många år sedan som var dåligt. Ni alla borde brännas. Varför leker ni med magi???

Magin kommer från helvetet så ni kan bara göra världen till mörker. Djävulen gillar att ni leker med magi. Ni använder även pentagram iallafall flesta. Flesta här använder ritualer med pentagram, pentagram har kraftfullt magi från djävulen.

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Annons:
Blodfot
3/29/14, 12:40 PM
#1

du vet inget om vad vi gör, troll!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

random321
3/29/14, 12:54 PM
#2

Berätta. Vad i hela världen gör ni?

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Twinflamewolf
3/29/14, 1:08 PM
#3

Klart det är trollet i farten nu igen 😃

Men du random 321 om nu det här är en sån hemsk sajt med så hemska människor som du påstår dyrkar och tillber jävulen,vad gör du själv här om du nu inte är lite nyfiken på't ändå 😉

Borde du inte hålla avstånd till "såna" människor för enligt biblisk tro besätts man illa kvickt om man nu tror på den så då borde ju här inne vara livsfarligt att vistas eller 🥶

Nä nån jävul handlar det inte om det om något är okunskap om både häxkonst och shamansim .

Jag ligger nog riktigt risigt till som har pentagrammet tatuerat på ryggen 😃

Blodfot
3/29/14, 1:08 PM
#4

Jag kan inte tala för alla bara för mig. Jag hjälpr naturen att återställas.

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

random321
3/29/14, 1:19 PM
#5

Twinflamewolf, hört bra rykten från dig.. Leker du också med Magi?

Blodfot med magi?

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Blodfot
3/29/14, 1:21 PM
#6

ja, du är ett troll, låt oss tro utan att klangka.

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Annons:
Twinflamewolf
3/29/14, 1:21 PM
#7

Leker gör jag inte men utövar den med fullaste respekt 🙂

AngelicFriend
3/29/14, 1:32 PM
#8

Hej! Det är inget fel på häxor. Låt dom vara satanister, Låt dom vara kristen, Låt dem vara druid/shaman. Låt dom vara. Jag har också hört rykten (bra) på Twinflamewolf. Hon är en glad tjej som hjälper folk och är snäll mot naturen. Det betyder inte att hon är " Djävulens brud " Blodfot vill också hjälpa naturen med magi betyder inte att " Hon är Djävulens brud " Inklusive jag har haft magi med mig fast inte ofta. Är inte en häxa men jag respekterar dem som alla andra. Änglar kontaktar mig även om jag har haft magi. Så det betyder inte att jag är " Djävulens brud " Du är ett troll som är ute efter häxor. Vad har dom gjort dig?

INGET.

Heej

random321
3/29/14, 4:01 PM
#9

och? ni kommer hamna i helvetet ! det är djävulens verk

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Joggan
3/29/14, 4:07 PM
#10

@random321

Hej hej… vem är du? eller frågan är..för vem jobbar du?

Satan (hebreiska: הַשָׂטָן, ha-Satan ("motståndaren", "anklagaren"); arabiska: الشيطان, al-Shaitan ("åklagaren")
är ett ord som härstammar från den semitiska roten śṭn och som betyder "att vara fientlig" eller "att anklaga". I judisk och kristen tro är det ett namn på en ängel respektive djävulen och inom islam på en upprorisk djinn som fördömts av Gud, Iblis. Alla de abrahamitiska religionerna använder "Satan" som ett namn för djävulen,
som representerar och personifierar det onda

random321
3/29/14, 4:09 PM
#11

Jag " Jobbar " för dem goda

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Joggan
3/29/14, 4:11 PM
#12

@ random321 

Jag förstå det, men det låter inte så!

random321
3/29/14, 4:16 PM
#13

Hur kan inte det låta så, ni gör magi grejer och magin kommer från djävulens kraft.

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Annons:
Joggan
3/29/14, 4:21 PM
#14

..snälla förklara åt mig mig vad du menar med Magi

och varför du tror att det kommer från djävulen

men hålla dig på teman annars slutar jag skriver…

(trollfaran!)

http://sv.wikipedia.org/wiki/Magi

Twinflamewolf
3/29/14, 4:39 PM
#15

Vem avgör och säger att magi är ett satans verk och onda krafter? Jesus eller ?

Vad är det som säger att det inte är Jesus istället som är satan förklädd som en ljusets Gud ?

Vem ger exempelvis Kristendomen ensamrätt på sanningen ? knappast Gud som skapat både häxor och shamaner,han gav oss olika val att välja den väg som för oss känns rätt.

Sätt en Kristen i ett Shamanskt Tempel,en svetthydda exempelvis där skulle den Kristna känna sig malplacerad direkt lika mycket som Shamanen inte känner sig hemma i ett Kristet tempel.

Gud är ju ganska så finurlig,han såg till att det finns en tro som passar var och en utefter vilken personlighet och väg som för oss känns rätt att vandra.Gud eller Fader Sky som jag säger,kärt barn har ju många namn skulle aldrig tvinga en människa in i ett tempel som den vantrivs i.

Gemensamt har alla religioner andra sidan,slutstationen vi alla strävar efter så jag förstår inte denna hets mot exempelvis häxorna just nu.

Jag är inte perfekt,du är inte perfekt random för vore vi perfekta så befann vi oss just nu på andra sidan men vi har mycket kvar att lära och förhoppningsvis på den vägen finner vi respekten och acceptansen för varandras olika val av tro.

Jag håller absolut inte med alla andra religioner och allrahelst när det kommer till skrämsel,fördömande och sekter för där tar människan enbart skada och byggs inte upp andligt.

random du kommer och trollar med väldigt många olika nick och vandrade du verkligen för ljusets räkning skulle du inte ropa till andra andliga utövare att dom går i djävulens tjänst för en sann ljusbärare behöver inte hävda sig och sitt,han eller hon behöver inte döma andra för ljusbärare dom om några är säkra i sin egen roll som människa och individ.

En sann ljusbärare skryter inte inför andra,den går med sitt ljus och bara är i sitt och då har man kommit väldigt långt på sin andliga resa när man bara är helt utan avsky,fördömande eller hat gentemot andra former av religion och tro.

En sann  ljusbärare skulle inte ens kunna tänka tanken att skriva det du gör till andra medmänniskor att dom går i djävulens tjänst,se bara på rubriken i din trådstart så skriver inte en sann ljusbärare.

Det handlar så mycket om att finna sitt eget inre ljus,att inte skrika till andra du tror fel eller du tillber satan.Sånt beteende ser jag som mörkret självt och är inte sprunget ur ljusets källa.

Lite att fundera på innan du dömer andra för något du uppriktigt inte känner till eller alls är insatt i .

Var rädd om dig nu random och åkalla ljus så kommer din egen ande att renas och du lever i harmoni och inte som du gör nu,kämpar med alla näbbar och klor att tala om för andra vad dom är något som du fått väldigt om bakfoten vad gäller häxor,shamaner och magi.Släpp dina egna nattsvarta moln och fyll din egen ande med det absolut renaste ljus och du kommer att se en underbar förvandling inom dig själv.

Vore du trygg i dig själv och din egen tro skulle du inte behöva hävda dig så här,få balans och ta hand om dig istället för att leta fel och brister i andras val av tro 🌺

Joggan
3/29/14, 4:53 PM
#16

…#15

…vet du dom hade tidigare också åklagat Jesus att han jobbar med djävulen ihop, och Jesus eller bibeln säga ingenting om magi…ofta är det ett ordspel som är så förvirrande….

Jesus botar två blinda och en stum

27 Då Jesus gick därifrån, följde två blinda efter honom och ropade: "Förbarma dig över oss, Davids son!" 28 Och när han kom hem, gick de fram till honom. Jesus frågade dem: "Tror ni att jag kan göra detta?" De svarade: "Ja, Herre." 29 Då rörde han vid deras ögon och sade: "Som ni tror skall det ske med er." 30 Och deras ögon öppnades. Jesus sade strängt till dem: "Se till att ingen får veta detta." 31 Men de gick ut och spred ryktet om honom i hela det området.

32 Medan de var på väg ut, se, då förde man till honom en man som var stum och besatt. 33 Och när han hade drivit ut den onde anden, talade den stumme. Och folket häpnade och sade: "Aldrig har man sett något sådant i Israel." 34 Men fariseerna sade: "Det är med hjälp av de onda andarnas furste som han driver ut de onda andarna."

http://www.biblegateway.com/passage/?search=Matth%C3%A4us+9%2C+32-38&version=SFB

Twinflamewolf
3/29/14, 5:09 PM
#17

Visst är det så Joggan det är ett enormt ordspel som är förvirrande till tusen sen ska vi inte heller glömma bort alla dessa översättningar och omskrivningar av dom heliga texter som skrevs för det är moderniserat till tusen och långt ifrån sitt ursprung så nog är det förvirrande och framför allt skrämmande hur människor luras in i att allt skulle vara ett djävulens verk,som med fariseerna.

Det är så ofta man möter just det här både från dåtid och nutid och varför inte se till dom under som sker där människor läker och finner balans i sina liv,men nej har man fel tro då är det genast fan själv som är framme.Tragiskt.

Joggan
3/29/14, 5:50 PM
#18

I min kultur (Samisk)
existera två olika sorts shamaner
inte medicinmännen s.k. Gunstar!

Två shamaner..den första sorts shaman "Noaiddi" bli utbildat från dom s.k. Olaš …kunde man översätter som "folk från stjärnorna"
i beskrivning nästan lik med eras änglar
…dom shamaner är bra! dom verkar i guds uppdrag! "enligt vi"

…den andra shaman s.k. "Noadde gažže" som får sina magiska krafter från väsen ur underjorden
oftast är det  sårad mänskorna eller folk som blev utkastade som har möten med sådana väsen
och får sina krafter därifrån
alla (Vi) är rädd att råka ut att bli botad från sådana shamaner p.g.a. allt verkan eller healande är bunden
till dom underjordiska (Báhá-máilbmmi) onda och bli aldrig bra!

Noadde gažže…
"Dom som ser ut som någon men i verklighet är dom någonting annat!"

det är inte så lätt att särskilja det onda från det goda…..

Twinflamewolf
3/29/14, 6:22 PM
#19

Tusen tack Joggan som delar med dig och vet du jag har sett dina inlägg här på i fokus genom åren och jag har känt att det finns en kunskap,inte undra på med det du delar med dig av här.Underbart och fantastiskt 😎

Personligen är jag tyvärr väldigt dåligt insatt i Samisk kultur och ändå har jag Samer inpå knuten i Idre dom som finns längst Söderut av er och bara tre timmar från mig ☺️man borde veta mer med tanke på den upplysning som finns idag.

Jag måste få fråga om du känner till Karin Vasara för henne har jag köpt så mycket vackra kläder från och hon är en ursprungs Samisk Kvinna som jag uppskattar enormt mycket 😎

Tusen tack Joggan som delar med dig ❤️

Ahradia
3/29/14, 6:22 PM
#20

För ett halvår sedan var du villig att sälja din själ till djävulen för att bli varulv och nu startar du såna här trådar? Nu snackar vi kovändning av rang. 

Du ska kanske ta itu med dig själv innan du dömer andra.

Witches don't get mad, they get even.

Annons:
Joggan
3/29/14, 7:08 PM
#21

#19…Jo ….jag känna Karin men jag umgicks mer med hennes mamma Tekla .
…jag gillar Idre och speciellt den s.k. "Trollvägen"
…har varit ofta i Särna och har besökt eras stora vattenfall!
Toppen!

Bara Anna
3/29/14, 7:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

TS: Så många av dina påståenden är så uppåt väggarna tokiga i mina ögon att  jag inte vet om jag skall skratta eller gråta! Men jag skulle vilja börja med att vara en riktig b/witch och kräva lite referenser till typ alla de anklagelser du spyr ut dig, som är ganska grova dessutom. Är det saker som "du vet", som "Gud" berättat för dig, som du läst dig till etc? Eller varifrån kommer de?

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

dennas
3/29/14, 7:36 PM
#23

Hellre Djävulens brud än en Satans lakej.

skogsbergs-anna
3/29/14, 8:23 PM
#24

Om du nu blir så störd av vad vi gör behöver du integå in på detta forum. För det andra skiter vi högaktningsfullt i om vi hamnar i ditt helvete eftersom många av oss inte för tror att det finns något sådant.

Gör hellre fel än inget alls.

Ahradia
3/29/14, 8:35 PM
#25

Om det ligger någon sanning i andra trådar hon skrivit, så är hon 12 år gammal. Kan vara en bra detalj att veta innan man flippar ur helt kanske.

Witches don't get mad, they get even.

Praefatio
3/29/14, 8:57 PM
#26

Som #25 säger, så verkar det som att TS är mycket, mycket ung. Nu när ni vet det, hoppas jag att ni håller er extra rumsrena allihop 🙂

#0 Att berätta för någon som inte är kristen att hen kommer hamna i helvetet, är som att berätta för en kristen att den kommer hamna i Mordor. Jag är en av många här som tror att Djävulen och helvetet är fantasier och påhitt, så jag är ungefär lika rädd för att hamna i helvetet som för att bli uppäten av en drake.

Gondica
3/29/14, 9:40 PM
#27

random321 skrev; Men ordet HÄXA betyder djävulens kvinna. Ni alla kommer gå till helvetet om ni inte väljer Jesus väg, 

Gondica svarar; Men nu är det ju så att helvetet är ju ett påfund av Katolska kyrkan, för att skrämma människor till att ge dem pengar…

Det vet du om va?

As Above, so Below.....

Annons:
[Rumpstek]
3/30/14, 8:43 AM
#28

http://www.historiska.se/historia/medeltiden/livochsamhalle/kyrkanlivetscentrum/dopfuntar/dopfuntarnasbilder/

Och scrolla ner lite så ser du ett fint pentagram på en dopfunt, i en kyrka.

Bappho
3/30/14, 9:18 AM
#29

Var vi inte överens om att trollet inte skulle matas?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Kuutar
3/30/14, 11:00 AM
#30

Tycker som Bappho, det blir bara tomgång. Vi vet ju alla argument för och emot utantill. Men det var bra att höra om TS ålder, det fick blodådran i pannan att slätas ut på en gång!

Shadowone
3/30/14, 11:58 AM
#31

random321. Jag har läst själv bibneln och förstår mycket om det. När det kommer till häxan, både du inte ta förhastade slutsatser, dessa byrboer och kyrkohedern lekte redan med döden. Alltså liemannen. Man kan inte dömma häxor till att vara onda bara för att dom kan använda magi. Frågan är´, hur dom använder magin, antingen gott eller ont. Och jag är den som oftas passaqr mig från att pilla med ordning och kaos. På den tiden var allt kaos. Idag är det lika i denhär tiden. Kaos finns hos oss alla, men det gäller att behäska det. Alltså, undvik från att dömma och göra förhastade slutsatser, men kom ihåg. På den tiden var man rädd för allt som var nytt. Men även jag tror att gud förstår oss alla,  bara att vi själv tolkar varandra på olika sätt.

Am I man or woman. No. I'm genderless.

Shadowone
3/30/14, 12:14 PM
#32

Häxan är ingen djävulsk. Häxor är lika mycket värda som folk runt om kring världen. Både på gott och ont.

Am I man or woman. No. I'm genderless.

Shadowone
3/30/14, 12:23 PM
#33

Än idag blir vissa djupt oroade av ordet häxa, trots att vi lever i ett samhälle med grundlagsstadgad uttrycksfrihet. Modern häxkraft handlar om att hylla livet och naturen som anses vara helig(alltså harmonisk sätt). Dagens häxor kan vara kristna, buddhister, pagans eller tillhöra någon av ett dussintal andra religioner.

De flesta häxor kallas sig inte ens för häxor när de går till kontoret, banken, mataffären eller kör ungarna till skolan. De ger sig helt enkelt tid att arbeta antingen på ett speciellt ställe inomhus eller utomhus för att få kontakt med den naturliga världens krafter, med blommor, träd, örter, djur och fåglar, solen, månen, luften och vädret.

Inte som dom som kanske vill leka med magi för sin egen vinning vilket sällan händer, men man får hoppas att folk ha kunskap om detta.

Am I man or woman. No. I'm genderless.

Shadowone
3/30/14, 12:25 PM
#34

#10Joggan. Pratar du om Lucifer eller.

Am I man or woman. No. I'm genderless.

Annons:
Joggan
3/30/14, 4:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#35

#34
Nej jag menar inte någonting speciellt!

…påpeka bara på "åklagaren" p.g.a. denna förkastningar
jag menade inte Lucifer på direkten!

Men …om vi prata om bibeln eller kristendom
existera Lucifer inte mer!
p.g.a. Lucifer blev till Satan efter fallet…

Lucifer i Bibeln….
Lucifers exakta ställning före fallet har varit föremål för senare legendbildning. I några legender skall Lucifer ha varit den ängel som stod Gud närmast, vilket då skulle förklara hans namn som ljusbringare då han skulle ha varit den starkast lysande stjärnan på Guds himmel. I andra legender innehas denna position däremot av Mikael, eller - under judiskt inflytande - Metatron. Skälet till Lucifers fall varierar mellan olika legendariska texter. I en berättelse, som är känd från både kristna och muslimska miljöer, ansåg sig Lucifer bara lyda under Gud, men när Gud skapade människan och krävde att alla änglar ska lyda under dem, vägrade Lucifer och gjorde uppror. Detta har blivit den vedertagna bilden av Satan i stora delar av den kristna välden. Däremot betonar kyrkofäderna att namnet Lucifer inte är det rätta namnet på djävulen, utan att det mer beskriver det tillstånd från vilket han fallit ifrån. Djävulen har inget egentligt namn i Bibeln utan beskrivs mer i termer som anklagare och motståndare

…om man vill så !?

Post skriptum…

samma med ordet "Häxa"

I encyklopedin står så där….

En häxa är en (kvinnlig) person som tros ha övernaturliga, magiska krafter.
Magi existerar i varierande grad i olika trossystem runt om i världen.
 I västvärlden var en häxa i folktron och sagorna en trollkunnig kvinna.
En manlig motsvarighet kallades vanligen trollkarl.
En häxa eller en trollkarl var en person som enligt kyrkan hade försvurit sig till Satan och regelbundet mötte honom och lärde sig magi av honom.
Till sin hjälp hade de bl. a. en trollstav och lämplig trollformel.

Jag menar lite svårt om man läsa det så där.. eller?
vad ska en okunnig tänka??

Såna kvinnor/karlar existera och är onda utan tvivel!
men det är också klart att dom flesta  häxor är väl inte elak!

egentligen behöver man en nytt betekning i encyklopedin
typ… som förklara skillnaden bättre!

t.ex. #18 samma problem eller??

Problemet ligger kvar p.g.a. man vill inte acceptera
att det finns någonting rent onda som vandrar på jorden
så behöver man inte göre en skillnad…eller?

Bara Häxa!…

om du skulle fråga mig!

Joggan
3/30/14, 6:59 PM
#36

En klart definition av en häxa var enligt kyrkan eller i Malleus Maleficarum är…..

     1..    Häxor som flyga på pinnar, djur, demoner eller med hjälp av flygsalvan
     2..    Möten med djävulen och andra häxor på de så kallade häxsabbat
     3 ..   Pakten med djävulen
     4 ..   Samlag med djävulen i form av incubus och Succubus, den så kallade sex med djävulen
     5 ..   Trolldom som utförs för att skada folk och djur!

så står det i Malleus Maleficarum _och är därmed en klart definition vad en häxa är eller var….
visst kan man säga nu att det var vanliga kvinnor och karlar som vi i Häxor.I.fokus som blev bara orättvis åklagat för det
om man vill…
eller fanns på riktigt sådana folk som utövade detta som blev åklagat !??

….jag personligt kunde förställa mig dom kunde inte ser skillnad
mellan det onda och det goda
t.o.m idag!

Stora frågan var och är
finns eller fanns såna människor
som stämmer med dom fem_ _anklagelser överens…vad tror ni?_

Shadowone
3/31/14, 8:34 AM
#37

#36 Jag tror när det kommer till samlag så är det överdrivet, för både succubus och incubus, trots bibeln som även säger att dom attraherar munkar och nunnor, så tror jag att det var mer som bus och djävulskap men på ett ofredande sett. Inte liksom krimminelt, men obehagligt på fel sätt. Men när det kommer till häxan som du sa. Trollkunnig och mycket mer. är ju sant. Men dels tror jag mer på att man dömmer kvinnan mer eftersom man underminerar kvinnans kunskap och allt annat. Liksom, befolkningen som beskrev huir det såg ut och klostret fick ju göra sina tolkningar och mycket mer. Men självklart, I dagens läge även om vi inte är som dom på medeltiden, så blir det oftas missförstånd för alla, både gott och ont. Jag ska berätta mer, Jag är inte färdig än.

Am I man or woman. No. I'm genderless.

scheindel
4/1/14, 10:39 PM
#38

#0 du är ruskigt nära hets mot folkgupp med uttalandet "Häxor slutade brännas för många år sedan som var dåligt. Ni alla borde brännas."

Så vitt jag vet har det aldrig prövats om häxor skyddas av den lagstiftningen men jag kommer att diskutera saken med min bror som är polis och göra en polisanmälan om han bedömer att det kan vara relevant.



Wolfarius
4/1/14, 10:56 PM
#39

#38 om wicca juridiskt sett räknas som en religion så jag annars vet jag inte riktigt men ja din bror kanske vet om det ^^

personligen tycker jag att attackera andras religion bara är patetiskt och  man försöker sätta sig över andra möänniskor och nedvärdera dem för att man själv då anser att dem inte är lika värda som en själv av just den anledningen att man tillhör ''fel'' religion.

Elena-Maria
4/3/14, 4:53 PM
#40

Det är svårt att ta någon på allvar när det är uppenbart att denna någon vräker ur sig saker som tydligt visar att hen inte behärskar varken syntax eller korrekt interpunktion.

Fred och god växt!

scheindel
4/4/14, 1:07 PM
#41

#38 ja, det är ju frågan om häxa kan räknas som "trosbekännelse". det beror ju både på hur man väljer at definiera häxa och hur man definierar trosbekännelse men det kan vara intressant att se och jag tycker inte det är uteslutet. fortsättning följer när jag haft tid att kolla :)



Annons:
jara3
4/4/14, 2:28 PM
#42

djävulens brud… om det stämmer, kan man då inte på nåt vis tvinga åt sig extra försörjningsstöd av honom XD

jag ANTAR att ''han'' är rik som tja,…djävulen själv

plus jag KRÄVER att den fan drar sina lata ben hit och diskar och städar lite…. han ligger långt efter vid detta lag.

[stass]
4/4/14, 5:17 PM
#43

Så fort jag är sjuk så trollas det!

Ganna
4/4/14, 6:32 PM
#44

#43 I dubbel bemärkelse? ;)

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Kuutar
4/4/14, 6:33 PM
#45

#43 Du vet väl hur det är med katten och möss;-)

Månmara
4/7/14, 2:35 PM
#46

Usch, det här var ingen rolig tråd - avskyr folk som dömer innan de vet vad det hela egentligen handlar om! Kan ingen ta bort tråden? Tycker inte sådant borde få finnas här :(

Sommarek
4/7/14, 4:46 PM
#47

#46 Att ta bort den skulle försvåra en eventuell polisanmälan, så det är bättre att den är kvar.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Månmara
4/7/14, 8:45 PM
#48

#47 Aha ok då förstår jag ;)

Annons:
Upp till toppen
Annons: