Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1898 ggr
Shadowli
2014-03-22 17:45

Avslöja sitt rätta jag

Hejsan 

jag behöver något för att få andra att avslöja sitt rätta jag. I det här fallet en specifik person. Några förslag?

Annons:
[stass]
2014-03-23 08:03
#1

Jag kommer inte på nått specifikt på rak arm nu men jag har sett olika metoder för det ändamålet. Ofta har det vart ljusmagi, som att tända ett ljus med personens namn inristat på med ett beskrivande ord tex John Doe - bedragare/hycklare och intensiv kanalisering på din avsikt. Resterna placeras där personen kommer i kontakt med det/kliver över etc.

NiklasTyreso
2014-03-27 22:26
#2

Ett svar som kanske inte är vad du tänkt men som kanske kan ge dig ideer att gå vidare med.

Är du ute efter övernaturliga metoder (inte vetenskapligt psykologiska) så tror jag att olika metoder av horoskop kan användas för att skapa sig en bild av hur personen är.

Nummermystik och den mystiska betydelsen av varje bokstav (elelr runa) använder nog vissa för att försöka skapa en bild av hur mäniskan är sammansatt.

skogsbergs-anna
2014-03-27 22:36
#3

Om du tror att personen ljuger för dig finns en uppsjö av olika metoder att avslöja lögner.

Gör hellre fel än inget alls.

therootdoctor
2014-03-31 21:13
#4

Mata deras mod. Gör dem övermodiga och få dem att vilja skylta och skryta. Koppla ihop hjärta och tunga och hetta upp.


Shadowli
2014-04-16 22:15
#5

Tack för intressanta svar. 

Det är inte precis så att jag tror att han ljuger för mig. Jag är rätt säker på att han försöker upprätthålla någon slags fasad av att vara något han egentligen inte är. Jag ser ibland glimtar av det rätta jaget men vill att det kommer fram helt.

Upp till toppen
Annons: