Annons:
Etikettkurser-och-utbildningar
Läst 2756 ggr
[stass]
2013-08-10 10:18

Föreläsning om magi i Borås

Om de finns några häxor i Boråstrakten så har www.Tarotkatten.se anordnat en "Föreläsning om rituell magi och häxkonst" söndagen den 25 augusti.

Det är för nybörjare till avancerade utövare. För att få reda på mer gå in på deras hemsida och läs under Aktuellt. Föreläsningen är inte i deras lokal utan på ett annat ställe, allt om anmälningar och sådant står på hemsidan. Lite info om kursen från hemsidan:

  • Kort historik om rituell magi och olika grimmoarer.

  • Introduktion till häxkonst.

  • Hur man bygger sitt eget altare och rituell plats för magisk arbete I hemmet. Lite om olika böcker när man börjar med häxkonsten.

  • Kommunikation och arbete med spirituella entiteter.

  • Magisk energi och spirituella sinnen.

  • Övningar för att starka ens spirituella och astrala sinnen.

  • Övningar for att höja ens spirituella och magiska energi.
    Frågor?

  • Utdelning av vessels med spirituella entiteter och lite fakta om dem. Om hur man kan arbeta med dem för att styrka sin egen väg I magi, eller livet I sig. Lite om vad man kan förvänta nar man har spirituella entiteter omkring sig. Fysiska och icke fysiska manifestationer, och hur man kan få sina spirituella entiteter till att producera dem.

    Datum: 2013-08-25 Klockan: 16.00 Pris: 200:- Plats: Getängsvägen 15 Max: 20 sittplattser
    Föreläsningen tar ca 2tim

(Tack för tipset tarotstollan) //Stass

Annons:
Tarotstollan
2013-08-10 21:30
#1

Kul att du gillade det!

Man måste alltså ringa och anmäla sig om man vill komma med!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Ganna
2013-08-12 09:15
#2

Trevligt att lära sig hur man blir mer kvick och fyndig, men jag visste inte att det var ett sinne? ;P

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

dennas
2013-08-12 18:57
#3

#3

Ack, vad spirituell min dam är! :-)

Upp till toppen
Annons: