Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 5766 ggr
Älvan
5/21/13, 10:50 PM

negativ energi och andar i lägenheten

Jag har tidigare levt i ett mycket destruktivt förhållande där jag i åratal blev psykiskt och på slutet även fysiskt misshandlad. Sedan ett år har jag kastat ut min idiot till ex och bor kvar i lägenheten. Mitt problem är att det finns mycket negativ energi var i lägenheten. Det fanns/finns tom minst en ande som jag sett här. Min son har också sett en man och häromdagen såg min son även ett barn.

Jag är ingen expert på utdrivning, men försökte för några månader genom att i min hjärna gå igenom hela min lägenhet med "vitt ljus" då jag såg ett svart "hål" i väggen i min klädkammare och en svart gestalt i min garderob i hallen. För övrigt på samma ställe där min son sett ett barn gå in i garderoben. Efter mitt försök till rening blev jag sjuk i en förkylning i en vecka. Tyckte inte att energierna var helt borta så jag renade i går med vit salvia och rosmarin. Hade även musik. Intressant var att musiken hela tiden hakade upp sig under min "ritual". CD skivan har varit helt ok sedan innan.

Är det någon som vet lite mer om rening av hem. Har ni något tips till mig vad jag mer kan göra och har ni någon reflektion på det jag berättat?

Tack på förhand!

Annons:
Älvan
5/21/13, 11:27 PM
#1

Det har ju varit några inne och läst mitt inlägg. Är det ingen som vill dela de tankar ni får av att läsa det jag skrivit?

[stass]
5/22/13, 2:59 PM
#2

Hej!

Jag skulle rekommendera dig följande reningritual: blanda i ammoniak och en näve salt i moppvattnet/skurvattnet, be uppriktigt och ärligt att vattnet skall suga i sig all kännslomässig tung skit, alla spår av gräl, all kaos, all oro som det vidrör, allt som kan ha lagrats på hög av alla som har bott där, både nu och förut. Var specifik istället för vag. Vill du kan du be en bön över vattnet psalm 23 kanske, du kan lägga i Herren är _vår_ herde, _oss_ skall intet fattas, ist för herren är min herde, mig skall intet fattas, som i originalet, för att tydligt visa på att det gäller dig och din son, bönen kan du även be när du torkar och moppar eller bara några gånger över vattnet innan du börjar, nio är ett bra tal.

Bönen: http://runeberg.org/bibeln/19_23.html, samma bön används till badet nedan för din personliga rening.

Torka nu ytor och golv med vattnet, börja i det innersta rummet och avsluta med att dra ut genom ytterdörren (glöm inte att torka ytterdörren ordentligt, fönster, speglar, brevlåda). Spara lite av mopp/avtorkningsvattnet i en pet flaska (eller allt om du kan), ta med till en korsväg och kasta ut, gå därifrån utan att se dig om, du har nu lämnat det bakom dig, det kan inte hitta sin väg tillbaka. Upprepa 3 dagar i rad, helst vid/ strax före gryning/tidig morgon. 

När jag har gjort ovanstående har atmosfären lättat avsevärt upplever jag. Sedan har jag automatiskt lagt in att moppa med salt och ammoniak (som dödar lukter bra dessutom) i veckostädningen (innerstarummet och ut genom ytterdörren, inte så avancerat som ovan), istället för andra golvrengöringsmedel. Detta är ingen andeutdrivningsmetod, men när det blir fjäderlätt hemma har kaotiskare "andar/tankeformer/poltergeister" svårare att trivas. Och ibland kan vi (iaf jag) missta riktigt tung kännslomässigt lagrad skit för en närvaro.

För din personlig rening, efterson du antagligen bär på smärtsamma spår, tung skit, se avlägsnande av förbannelser artikeln, speciellt Ägg och bad metoden, gör det i samband med städningen. Kasta bort lite av vattnet på samma sätt som beskrivs ovan på en korsväg.

När det är urstädat, är det dags för att sätta skydd, här väljer alla lite olika, jag har två nyckar (som förut gick till bostaden) lindade med tråd till ett kors innanför ytterdörren och nålar (sådana små av järn) ovanför fönster/altandörr) samt en häxflaska på balkongen nergrävd i en stor kruka (häxflaska mot ont som någon kan få för sig att projicera på mig, decoy).

Hoppas det hjälpte något, även om tipsen är lite mödosamma så tar det bara tre dagar 🌺

Älvan
5/23/13, 10:44 PM
#3

Stass; Tack så jättemycket för dina detaljerade instruktioner och din tid! 🙂

Har inte hört talas om häxflaska, hur gör man en sån? Det är nog exakt det jag behöver pga mycket negativ energi riktas mot mig av mitt ex.

Jag funderade ett tag på en spegel box (eller vad det heter) men är det typ "svart magi"? Jag har kommit fram till att jag nog bara kan göra saker i kärlek och inte med avsikt att skada någon. (trots att den andra vill förgöra mig)

[stass]
5/24/13, 7:12 PM
#4

Hej igen =)

En häxflaska är en burk, av glas eller liknande som du fyller med vassa och skadliga föremål (krossatglas,nålar, gamla rakblad, tovigt restgarn) i den placerar du salt (ganska mkt) och en hel del personliga spår så som: naglar, hår, kroppsvätska (*host* urin). Du sluter den ordentligt och förseglar med stearing runt korken/locket och gräver ner den i jord antingen på tomten eller under en växt i en stor kruka. Tanken är att den ska utge sig för att vara dig, och det som ska nå dig fastnar där ist. Görs bäst avtagande måne, torsdag.

Låter han inte dig vara ifred och du tycker att situationen blir ohållbar skulle inte en mirror spell box, hoot foot powder (eller annat som gör gonom svagare och mindre benägen att "hälsa" på) vara en dålig ide, det finns ju lite mening med att rena sitt hem & sig själv så som ovan för att börja på ett okrivet blad (iaf om vi talar kännslomässiga spår och minnen), sedan beskydda om han ska dra dit nytt. Men det är någonting man själv får känna om det är rätt.

[stass]
2/3/18, 5:24 PM
#5

Trevlig video, vet dock ej hur väl dessa grävs ner, mest dekorativa förmodligen :)

Upp till toppen
Annons: