Annons:
Etikettbyteshandel-vänner-emellan
Läst 2957 ggr
drakvinga
7/4/12, 10:06 PM

systerskap och broderskap

God afton där ute i etern

36 årig kvinna som vandrar gudinnansvägar, ekletisk wiccan men föredrar att inte sätta stämper på mig eller andra. Mor, häxa, kvinna allt finns inom mig

Saknar starka kvinnor och män att spegla mig i och utbyta tankar och ideer samt för att träffas och fira högtider.

har stor gård , man och barn där vi lever vår dröm om självförsörjning där vi även kan hålla sammankomster

Finns det folk där ute som är villiga att lära och lära ut all den kunskap som finns bevarat från mun till mun?

Önskar träffa fler underbara människor som lever som dom lär.

Väl mött där ute, ser fram emot att träffa er

Annika

Annons:
[NadjaIyona]
7/5/12, 9:47 PM
#1

Det låter som om du vill starta en cirkel, jag tycker det låter som en jätte bra ide. Det finns för få cirklar. :) Vart bor du, det stod inte.

drakvinga
7/6/12, 8:01 PM
#2

hej, tack… ja det kanske jag skulle.. har inte tänkt i dom banorna faktiskt.. jag känner bara att det skulle vara intressant att träffa liktänkande och oliktänkande för att känna gemenskap kring det ämnet som kallas magi i folkmun. och att kunna dela med sig av varje persons tankar och kunskaper eftersom alla är så unika och har så mycket att lära ut.. inte minst att få dela varandras magiska liv. och att kunna bevara guden och gudinnans heliga krafter.. Vi bor fyra mil söder om växjö

[NadjaIyona]
7/6/12, 10:26 PM
#3

Jag tycker det åter jätteintressant men jag själv bor i dalarna, lite för långt för mig. Men jag önskar dig lycka till. :)

scheindel
7/7/12, 3:58 AM
#4

jag är i tingsryd med jämna mellanrum så jag träffas gärna vid tillfälle. 4 mil söder om växjö kan ju inte vara särskilt långt därifrån :)



Upp till toppen
Annons: