Annons:
Etikettmånen
Läst 2409 ggr
Alltidnyfiken
5/5/12, 11:52 AM

supermåne

Vad ska ni göra för ritual till supermånen som ska vara imon? Själv ska jag ta tillfället till akt att slå en cirkel och meditera mig igenom natten! :)

Annons:
Bappho
5/5/12, 1:46 PM
#1

Den här fullmånen är det många som firar Hekate runt om i världen och eftersom hon ingår i mitt eget lilla universa av gudomar så är det det jag ska ägna mig åt.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[trollskogen]
5/6/12, 1:26 AM
#2

Jag ska lägga e kraftfull spell som jag hoppas funkar :)

lemonia-dumi
5/6/12, 10:34 AM
#3

den 6 varje månade e ju till Artemis - så jag har tänkt o testa en combo firande av supermånen o Artemis - -

silverhuldra
5/6/12, 10:41 AM
#4

Själv sov jag som en stock, jag har haft problem med sömnen och vaknat tidigt i flera veckor. Men när fullmånen kommer så sover jag gott så det blev till att passa på.

Mvh. Silverhuldra

[stass]
5/6/12, 10:45 AM
#5

Jag tillbringade kvällen med att samla maskrosrötter - med hjälpsamma och intresserade barn =)

Sedan blev det en god middag, hopp i säng för dom och jag gjorde ritualen till Hecate och drack mitt maskroste, helt ok måste jag säga, lite spådom sen var det hopp i säng för mig med =)

Alltidnyfiken
5/6/12, 11:13 AM
#6

Låter som alla hade det bra! :)

Annons:
Acerventus
5/6/12, 11:43 PM
#7

Men det är väl inatt den kommer att va uppe? Hela natten.. Eller har jag missat nått. :)

Hannifer
5/7/12, 1:40 PM
#8

Jag och min man planterade nya växter i vår månskensrabatt: daglilja, höstanemon, echinacea och plister. Senare satt jag vid mitt trädgårdsaltare, tände ett vitt klotformat ljus och njöt av en kopp te. Hur mysigt som helst!

Wara
5/7/12, 11:03 PM
#9

Jag jobbade natt. Så när jag var ute och slängt sopor vid halv tre- tiden, så gör jag som jag brukar när fullmånen syns: Jag niger och tackar för det som är bra i mitt liv. Den natten var månen helt magisk, det var som strålar ut från månen, som en sol och måne på samma gång.

Upp till toppen
Annons: