Annons:
Etikettallmänt
Läst 3170 ggr
varulven
5/4/07, 6:16 PM

ni i Norrbotten!!

Ja, nu har det ju startats en del trådar om diverse städer i sverige, så nu tycker jag att jag kan få starta en för norrbotten (inte norrland för det är så sjukt stort.)

 Jag ska flytta hem igen till Boden (eller luleå.. eller kanske Piteå, det beror li te på) nu till sommaren och försöker höra runt lite om det finns intresse för någon träff i t.ex luleå både under och efter sommaren? Det vore otroligt roligt om intresse fanns och om det för en gångs skull faktiskt hände något uppe hos oss oxå!

Annons:
varulven
5/4/07, 6:17 PM
#1

fast om det är någon från resten av norrland.. eller sverige för den delen, som vill komma så är det ju bara kul!

varulven
5/6/07, 3:53 PM
#2

NAI! I'm all alone in norrbotten! :( jag vill flytta! Gråter

Emy
5/6/07, 5:14 PM
#3

hejhej! helt ensam är du inte. jag bor i luleå^^

Idun
5/7/07, 12:31 PM
#4

här är en till från norrbotten, men jag bor en bit från luleå

Beltane
5/7/07, 8:41 PM
#5

jag är också från norrbotten=)

varulven
5/8/07, 9:59 AM
#6

men vad kul! vi var ju i alla fall ett par stycken :) Hur känner ni inför en eventuell träff någon gång i framtiden?

Annons:
AnneN
5/8/07, 2:08 PM
#7

Jag bor i Lule och skulle gärna komma om nån fixa en träff

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Emy
5/8/07, 9:33 PM
#8

jag med. skulle vara kul^^

[Quellii]
5/20/07, 12:09 AM
#9

Bodensare här ju ;) Dock har jag kommit ifrån det andliga nu på senaste tiden.. :/ Tycker att vardagen tar upp allt för mycket tid :P

Kaya.
10/22/17, 1:46 AM
#10

Hej! Detta är en gammal tråd, men jag är ny på forumet. Jag flyttar snart upp till B-town igen, och tänkte kolla om det fanns folk med intresse för detta däruppe :)

VampireGirlElvira
11/24/17, 6:27 PM
#11

En till härifrån Norrbotten. : ) Har inte varit härinne på häxor.ifokus på jäääätelänge. XD

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

varulven
1/16/18, 11:28 PM
#12

<3 tänk att jag fick för mig att logga in så här tio år senare och hitta den här gamla tråden vid liv igen. 😊 Nu mer är jag bosatt i Sthlm, och har svikit den vackra landsänden i norr!

CayaCayenne
3/9/18, 9:45 PM
#13

Hej på er norrbottningar! Både fd och nuvarande :)
Jag har precis flyttat till Kopparnäs (Norrfjärden) och känner mig lite ensam; någon som har lust att träffas, eller vet om ngn grupp eller liknande som jag kan joina?

Annons:
Upp till toppen
Annons: