Annons:
Etikettbyteshandel-vänner-emellan
Läst 1313 ggr
KlaraStjarnljus
3/15/08, 4:26 PM

Liten kniv med renhornskaft?

Skulle jag vilja ha som bolline. Borde finnas i de flesta souvenirshopar i norra sverige, men tyvärr har jag inte kommit så långt på länge, och hittar inget jag faller för på nätet.

Någon som har en att sälja/byta, eller skulle vilja köpa en för mig?

Annons:
BiGavia
3/15/08, 5:54 PM
#1

**Svårt att veta vad du är ute efter, annars skulle jag kunna titta mej omkring och så beror det förstås på vad den får kosta, de kan vara hur dyra som helst.
**

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

KlaraStjarnljus
3/15/08, 6:53 PM
#2

Jag är ute efter en liten, kanske 15 cm allt som allt, eller t.o.m. mindre, och den får se ut hur som helst bara den har vitt (eller ljust) skaft. Inget komplicerat. Inte tveeggad, utan som en vanlig slöjdkniv fast mindre, med eller utan parerstång/skydd. Det behöver inte vara någon slida till heller. Det kan vara en fällkniv eller en vanlig… Vad som helst, bara skaftet är vitt eller ljust och gjort av horn eller ben.

BiGavia
3/15/08, 7:27 PM
#3

ok, ska se vad jag hittar, max pris? Hoppas du inte har allt för brottom!?

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

KlaraStjarnljus
3/15/08, 7:51 PM
#4

Maxpris vet jag inte, det får jag bestämma när jag hör vad du har hittat och vad jag tycker att det är värt, men inga tusenlappar iaf.

Och jag har inte bråttom alls :) ingen deadline.

Praefatio
10/9/09, 11:53 AM
#5

Tips: Det finns en minikniv med renhornskaft på Tradera nu, den var rätt dyr tycker jag och i minsta laget men det är inga bud på den så du kan säkert fråga säljaren om ett bättre pris. Sök på kniv horn så hittar du den! :)

fridelfina
10/9/09, 10:09 PM
#6

Kolla i slöjddetaljer, de har en som du kan göra själv!

artikelnummer 05-8091-000 Knivsats, i deras nya Jul och vinterkatalog

 http://www.slojd-detaljer.se/PSLWeb/Product.aspx?productid=8091

 
 

Annons:
KlaraStjarnljus
10/12/09, 4:45 PM
#7

Åh, tack! Ska genast kolla upp både och!

Upp till toppen
Annons: