Annons:
Etikettbyteshandel-vänner-emellan
Läst 4979 ggr
Hias
4/21/08, 1:47 PM

Böcker /bytes bort!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har just funnit i min bokhylla böcker som jag inte använder längre som jag kanske kan byta bort me någon som finner ett intresse av dem.Tycker de är synd att de står där och samlar på sig damm om någon annan kan finna sig intresserad av dem.

Dessa böcker är det:Livets träd/Diane Chamberlain,Okult Meditation/Alice Bailey,Wicca Love spells/Gerina Dunwich,Solitary wicca for life/Arin Murphy-Hiscock samt Wiccan covens /Judy Harrow …

Bara att höra av sig om någon eller några böcker som lockar/Krax Hias Ps sänder in en bild på böckerna ….

Annons:
Jodrena
4/21/08, 2:26 PM
#1

Jag har visserligen ganska god engelska (tentade t.ex. helt oförberett av engelska A för att spara studietid) men tycker ändå det är litet jobbigt att läsa böcker som jag verkligen vill förstå i grunden på engelska. Annars verkar ju Solitary Wicca For Life litet intressant. Så jag funderar hehe.

Men då måste jag komma på något nytt att byta med också =/

Hias
4/21/08, 2:30 PM
#2

#1 jag kan sända dig den så ordnar vi me bytet sen allt har sin tid du vet.

Jodrena
4/21/08, 2:57 PM
#3

#2 ja, det gör det ju :) vet inte så mycket om boken, gick bara efter titeln hehe. Vill du berätta litet om den?

Hias
4/21/08, 3:47 PM
#4

Den handlar allmänt om hur de är att vara Wicca allt från ritualler till magiska cirklar mm

spindelfot
4/21/08, 10:55 PM
#5

jag har en tjock pocket i astrologi… och en jättebra bok om feng shui som behandlar grunderna - hur man ska möblera och i vilka materiel och väderstreck. Jag har läst mycket feng shui men denna är jag nog 'färdig med'…någon som vill ha en astrologibok eller en feng shuibok?

jag tycker också att den där wicca for life verkade vara häftig.. ifall jodrena ångrar sig så.. hehe.. vad handlar livets träd om? den var väldigt fin i omslaget om inte annat.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Hias
4/22/08, 9:23 AM
#6

#5 vi kan ju göra ett byte av böckerna om du vill ,jag byter gärna dessa me dig BlessedBe/Hias

Annons:
BiGavia
4/22/08, 9:34 PM
#7

Livets träd var en intressant title?!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BiGavia
4/22/08, 9:38 PM
#8

Nä,de va inget för mej

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Hias
4/23/08, 10:51 AM
#9

#5 systrami nu är dina ting på väg hem till dig må du få njuta av dem Bless you Hias

spindelfot
4/23/08, 12:51 PM
#10

yay! jag är tyvär inte lika snabb som du men du ska ha dina böcker innan veckan är slut!

 BTW - är det någon som vill byta två till böcker med mig, jag har två engelska böcker om tarot och spådomar.. den ena handlar strikt om tarot och den andra handlar om olika slags spådomstekniker, kort och kaffesump.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Hias
5/4/08, 8:54 PM
#11

Putt för dem som är nya ….

Endroppeihavet
5/4/08, 9:29 PM
#12

Wicca covens.. *nosar nyfiket* men gud.. varför sålde jag kitharas bok när du ändå ville ha den (jag har fortfarande dåligt samvete för d där)

Iaf. jag en bok "cetltic astrology - Phyllis Vega" som handlar om ens trädtecken, en druidinspirerad bok.

sen e d tolka dina drömmar - pamela ball

tarok - kortens hemligheter (en liten bok om tarot från bokia)

Formler för nya häxor - marina baker

Yoga/träning för inre lugn - En bra bok, men jag har TUSEN böcker om yoga.

Örtagården - Jörgen Schwartzkopf - Också en bra bok men av någon anledning har jag köpt alldeles för många örtböcker.. haha..

Spådomsboken - Hanna Vennberg

//Ja hojta till om någon bok var av intresse, annars kanske jag kan köpa boken av dig?

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Hias
5/4/08, 9:39 PM
#13

Du systrami de verkar intressanta alla de böckerna/Och nu skall du inte vandra me dåligt samvete utan tänk posetivt och allt har sin mening Bless you Hias

Annons:
ravenlady
7/29/08, 12:52 AM
#14

Bara nyfiken, har du ngn av böckerna kvar?

Ett tips kunde kanske vara att man gör ngn sorts inlägg/edit om när det man har ute (som man inte tillverkar eller erbjuder på annat sätt) är slut? På det sättet skulle både de som inte varit inne på ett tag o de som är nya veta på en gång Glad

 Ravenlady

Ioma
7/29/08, 1:02 AM
#15

Byter gärna något mot alla du har kvar ;-)

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

pelle1234
10/23/09, 2:34 AM
#16

Någon som har följande böcker och som är intresserad av byta mot något annat?

Hekate Liminal Rites: A Study of the rituals, magic and symbols of the torch-bearing Triple Goddess of the Crossroads

Circle of fire av  Sorita d'Este and David Rankine

pelle1234
3/2/10, 9:27 PM
#17

Hej!,

Någon där ute som har följande bok och kan tänka byta den mot något annat?

Adulrunan och den götiska kabbalan. Av Thomas Karlsson.

sol2
8/11/10, 9:59 AM
#18

#12 tyckte att den fjärde och sjätte boken i din lista lät interesanta…

finns dem kvar??

Praefatio
8/14/10, 4:40 PM
#19

Kan informera om att Wicca Covens står snyggt och prydligt i min bokhylla nu. Den är alltså såld :)

Endroppeihavet
8/14/10, 5:10 PM
#20

#18 Tyvärr, jag bytte den och mina övriga böcker mot några av Hias böcker :)

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Annons:
sol2
8/14/10, 6:58 PM
#21

okej =(

mydreamangel
4/3/13, 11:34 PM
#22

Finns någon av böckerna kvar? :D Jag känner att jag måste utöka min samling lite och är hemskt nyfiken på vilka som är kvar! 

Blessed be )O(

Upp till toppen
Annons: