Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1336 ggr
snowkitten
2017-09-22 12:51

Min son

Min son har rest utomlands och mår väldigt dåligt, psykiskt. Han hör röster. Vill veta om han mår bra,han har inte svarat i telefon på tre veckor. Är i Kroatien. Vad kan jag göra med magi, har en kristallkula. Hjälp

Annons:
Aleya
2017-09-22 13:11
#1

Vad jag vet så är det inte rätt att läsa av andra personer utan deras tillåtelse. Så mitt råd blir att du kanske försöker kontakta någon din son känner som kanske vet något. Jag hoppas att det löser sig.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

dennas
2017-09-22 15:27
#2

#1 Vilket råd till en orolig mamma. Får man inte ta med sitt medvetslösa barn till en läkare, bara för att barnet inte själv kan säga ja tack? 

TS. Är ovanstående nåt som du har testat förut? Tror du att din son är kontaktbar på det viset? Vet du var han bor?  Kan du ringa dit? Har han kompisar med sej? Tror att det kan vara svårt att göra en fjärrläsning för första gången under såna här premisser, eftersom det är svårt att förstå svaret… Knivigt läge. Kan ambassad, konsulat etc. hjälpa? Har du kollat sjukhus?

Lycka till!

Honestyisdead
2017-09-22 18:16
#3

Att be om hjälp på ett forum när din son saknats i 3 veckor känns ju helt uppåt väggarna.  Du måste ju anmäla honom försvunnen!

snowkitten
2017-09-22 18:20
#4

Hej denna, Ja så mottaglig som han kan vara. Men han hörde röster innan han åkte, c.a tre år innan och försökte fly från dom, så man vet ej vad han tror han hör. Mvh snowkitten

Upp till toppen
Annons: