Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 3220 ggr
Lilla.
9/1/17, 12:37 AM

Förbannelse. Hjälp!

Jag har en förbannelse på mig o jag vet vem som har lagt den. Hur blir man av med den? Kommer aldrig kunna reparera det som den personen förstört för mig, vill helst inte säga vad det handlar om. Men kan jag göra på något sett så jag ändå får tillbaka det som jag har förlorat??

Annons:
Bappho
9/2/17, 12:10 PM
#1

Har du hittat några "rester" eller föremål efter den här förbannelsen eller vet du hur den gick till?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Lilla.
9/2/17, 4:10 PM
#2

Vad menar du med rester o föremål? Nej men jag tror det var genom örter osv

Bappho
9/2/17, 7:12 PM
#3

Jag tänkte att du kanske hittat något eftersom du vet med säkerhet vad och vem. Något i eller utanför din bostad eller så. Isåfall hade man kunnat luskat ut vad det exakt var för något och gjort sig av med det på ett bra sätt.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Sommarek
9/3/17, 7:23 PM
#4

Du menar att det som personen velat göra dig redan har hänt, eller är det pågående?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Lilla.
9/3/17, 10:42 PM
#5

Det är pågående det som personen ville göra

Sommarek
9/4/17, 9:00 AM
#6

#5 I så fall kan du kanske prova att vända tillbaka det till avsändaren?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Annons:
Bappho
9/4/17, 5:22 PM
#7

Jag förstår att du inte vill tala öppet på ett forum exakt vad som hänt dig, men för att kunna ge dig vettigt svar och hjälp, speciellt om du vill få tillbaka något du förlorat så kan det vara bra om man vet vad.  Även om du lägger ett beskydd och stoppar personen så är ju det förlorade redan förlorat. Är det saker som att du t ex har otur, inget fungerar, flödet i livet är stoppat o s v så skulle en road opener kunna hjälpa efter du stoppat det hela. En road opener öppnar upp vägarna framåt igen, gör så att livet åter flödar som det ska. Är det t ex en viktig person du förlorat så behövs något annat.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

RosaKatten
9/5/17, 10:03 PM
#8

#7 Road opener låter intressant! Skulle du vilja berätta mer om vad det innebär och hur det går till? Kanske ge ett exempel på hur man kan göra?

Bappho
9/6/17, 11:15 AM
#9

Vägöppnare använder man sig av när man känner att vägen, vägarna framåt är blockerade och man ständigt möts av hinder. Det finns färdiga produkter att köpa som kallas Road Opener, det finns också recept och youtube-videos hur man gör dem själv etc men den varianten jag själv använt mig av är att vända sig till andar, väsen, gudar vid korsvägar och be dem om hjälp.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Fuckmylife
9/9/17, 1:09 AM
#10

Vill också gärna veta hur man går till väga med s.k roadopener. Har alltid mött och fått motgångar här i livet sedan liten. Aldrig haft eller fått en chans med någonting här i livet förutom motgångar. Fattar inte varför. Är så JÄVLA trött på detta att jag inte orkar leva snart längre. Funderar på att ta mitt liv. Allt jag ville ha va ett jävla normalt bra liv som alla andra med jobb och kärlek. Ha en fru jag gifter mig med men inte ens en jävla flickvän kan man få. Jag ser bra ut och är fräsch klär mig snyggt och modernt men ändå är jag ensam och ingen verkar intresserad av mig. Nästan så att alla undviker mig med mening och jag fattar inte varför. Dom ger inte ens mig en chans att lära känna mig. Jag är en underbar kille när folk väl vet vem jag är och ser bra ut men ändå denna satans jävla otur att ingen varken tjej eller kvinna vill ha mig. Och nu pratar jag inte om bimbo brudar utan helt vanliga tjejer och kvinnor men inte ens dom visar nåt intresse. Samma sak med jobb har sökt tusentals jobb genom åren sedan 2010 men bara fått nej hela jävla tiden och blivit avvissad fast jag gått vidare till andra intervju hela tiden men bara för att bli besviken och få ett nej!!! Jag håller på att bli gaaaalen! Jag hatar denna satans helvete jävla liv. Vad är det för mening att leva ett sånt här liv utan ett liv att leva?!!!! Varken jobb eller någon jävla flickvän eller nånting. Inget att leva för. Absolut ingenting. inte ens några jävla vänner har man. Hur mycket jag än kämpat genom åren och fortfarande kämpar att skaffa och ordna allting men bara får och fått skit tillbaka och motgångar och alltid slutat upp som vanligt att jag står kvar ensam. En ensam nolla utan jobb fast jag har mycket erfarenhet och allt som krävs så är jag inte lämpad för det får jag som förklaring men en jävla massa småtjejer som är mycket svagare är tydligen lämpade för det mansjobbet!!!! Mitt psyke blivit totalt ner kört. Jag som va en glad och trevlig kille mot alla men nu känner jag bara vrede och frustration! jag inte igen mig längre. Börjar hata mig själv och alla runtomkring. Börjar hata världen. Hatar mitt liv. Hatar för att jag finns. Ingen vill ha mig. Absolut ingen. VAD FAN ÄR DET FÖR FEL??!!!! VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG???!!!! JAG ÄR EN HELT JÄVLA NORMAL OCH BRA KILLE SOM ÄR PRECIS SOM KVINNOR VILL HA OCH ARBETSGIVARE LETAR EFTER MEN ÄNDÅ GER MIG KALLA HANDEN!!!! KÄNNS SOM EN JÄVLA FÖRBANNELSE HELA MITT LIV SEDAN JAG VA LITEN UTAN ATT JAG GJORT NÅT ELLER VET VARFÖR!!!!! KAN NÅGON SNÄLLA HJÄLPA MIG??!ORKAR SNART INTE LÄNGRE. GRÅTER VARJE KVÄLL. 27 ÅR MISSLYCKAD. Vad ska jag göra….. hjälp mig Gud…

mjaumja
9/21/17, 7:29 AM
#11

Vad är en road opener?

mjaumja
9/21/17, 7:31 AM
#12

Vad har man sommarek till?

alvkvinna
9/21/17, 6:11 PM
#13

Vad är en Road Opener?

Annons:
Manutar
9/22/17, 7:17 AM
#14

#11 & #13 se inlägg #9

Sommarek
9/26/17, 1:39 PM
#15

#12 Det är ett träd och mitt användarnamn. Vad menar du?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Fullmånenatt
10/3/17, 3:39 PM
#16

Sökte du på roadopener, och har det blivit bättre för dig? Blev så berörd av ditt inlägg <3 #10

Upp till toppen
Annons: