Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 878 ggr
ViktoriaTomaszewski
4/14/17, 10:13 PM

Dålig känsla

Hej. Mina hundar känner ofta på sig när något är fel eller om en person är "farlig". Vi hade nyligen en inneboende som hundarna alltid skällde på, det visade sig att hon inte var en så bra person och förstörde hela rummet som hon hade hyrt som hämnd över att hon inte fick stanna kvar. Hon var också väldigt psykiskt sjuk. Idag var jag ute med hundarna, och en kvinna med två barn 5-6 år går förbi och alla tre skäller som bara den. Blev väldigt förvånad då den största av hundarna nästan aldrig brukar skälla. Sedan stötte jag på henne barnen och 8 andra personer som förde så himla mycket liv kl 10 på kvällen! Hundarna blir skrämda och skäller på de skrikande personerna. Kvinnan och hennes barn lämnar gruppen och går mot mig och börjar skälla ut mig för att mina hundar skäller. Hundarna blir ju bara räddare och barnen skriker och stampar efter dom. Jag sade sedan till henne att dom inte brukar vara så här men att hon och hennes skrikande fulla vänner skrämde dom. Hon börjar prata på ett annat språk och går sedan hem, men inte utan att barnen jagade hundarna som sliter och drar i kopplet. Blev så arg att jag nästan sprang efter henne, och började att säga min åsikt och att hon borde uppfostra sina barna att man inte sparkar mot en hund!! Får sån dålig känsla från henne. Finns det något man kan göra för att skydda sig? Hennes energi får mig att känna mig arg, och det är väldigt obehagligt. Hon är alltid arg när hon ser mig och mina hundar, och jag själv skäms över att dom skäller. Men vet inte vad jag ska göra.

Annons:
kim1980
4/14/17, 10:43 PM
#1

Jag förstår dig ! Då tid haft mycket svårt . Så jag kan sätta mig in i det mycket lätt. Jag har i dag barn allergi på grund av deras kultur blir otekt . Jo går göra nått du har rätt försvara dig och dina djur ta ej dynga från såna som gillar skrämma dig och djuren.. Dem har ej uppfostra sina barn tyvärr (. Jag har minsann tagit tag på alvar när dem verkligen går för långt. Jag njuter av säga till sån lustig religion med säga nej till egna barn . ) Jag som är bossen över min kropp! Den kulturen har elak energi det känner djuren visa människor av givetvis. Jag kan i allaf på verka där jag är nu i dag man får kämpa ! Har mycket frustaskon kvar från vilket hjälvte vi har haft det ! På grund av folk ! (Jag hade inte behärskat mig som du gör. Hade ej satt mig i sån sitts i mitt hem kommer inte såna nötter in till min lya. Så lider med dig och djuren . Djuren ljuger inte inget skämas över söta du ! Lättare lita på djur. En folk liksom.. styrke kram till dig och djuren. Jag står på din sida och djurens sida alltid.. Visa i min åsikt för många onda själviska folk . Dem Tålerar inte nej.. Mig kallar dom massa elakt. För är stark står på mig. Har min taktik som ej syns utåt. Men är lagligt i båda värdarna. Tyvärr går jag i gång på sånt elaka människor. .

Upp till toppen
Annons: