Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Allmänt Byteshandel vänner emellan Drömmar och drömtydning Folktro och myter Gudinnor och Gudar Huskurer, brygder och recept I häxans trädgård Kurser och utbildningar Kökshäxans kokbok Köp & Sälj Lyrik, texter och sånger Magi, formler och ritualer Månen Nyheter OFF TOPIC Pyssel och kreativt skapande Redskap, altare och tillbehör Sabbater och högtider Skrivartävlingens bidrag Tarot och spådomskonst Tarotkorten var för sig Traditionell häxkonst Wicca Historia Övriga övernaturligheter Cermoniell magi
Allmänt

Om silvermynt i häxkonsten

2017-02-09 10:56 #0 av: Nancyphant

Dagens blogginlägg handlar om Silvermynt i häxkonsten :) Håll till godo

http://www.cyprianus.se/2017/02/09/om-silvermynt/

Anmäl
2017-02-09 11:09 #1 av: Choklad

skulle inte våga meditera på en kyrkogård jag heller

U R us

Anmäl
2017-02-09 11:22 #2 av: Nancyphant

Nej, inte jag heller! Jag är alldeles för rädd för spöken och skrömt! 

Anmäl
2017-02-09 11:24 #3 av: Choklad

jag är väl mest rädd för att det är mörkt och att det ev. smyger omkring nu levande som jag inte vet vilka de är 

U R us

Anmäl
2017-02-09 12:53 #4 av: Nancyphant

Så sant, de levande kan vara nog så skrämmande, och antagligen farligare!

Anmäl
2017-02-10 11:39 #5 av: Choklad

ja tyvärr är det nog så 

U R us

Anmäl
2017-02-14 15:44 #6 av: magiskblomma

Meditera på kyrkogård... Nja njo varför inte... Vill man ha lugnet finns kanske "trevligare" ställen att vara på, men har man ett visst syfte med meditationen så kan jag mycket väl tänka mig att det säkert uppfyller en funktion med att vara där.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.