Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 9859 ggr
sara099@hotmail.com
2017-01-24 13:50

Svart magi-förbannelse

Jag skulle behöva hjälp hur man utför en förbanelse mot en ond person som skadat min vän psykiskt. Min pojkvän som går igenom en skilsmässa med en fru som har manipulerat han och stulit av honom. Detta har skett i USA där lagarna är väldigt orättvisa. Hon är advokat och har själv ljugit inför rätten att han varit våldsam så hon ska få vårdnaden över barnet och hon har även begärt mycket pengar som hon vill att han ska betala henne månadsvis när hon tjänar mer än honom. Hon bröt sig även in i hans kassaskåp och stal hans dyra bröllosribg och andra smycken och kontanter. Denna person är inte värd något , hon ät ond och behöver bestraffas. Har läst några inlägg där folk gjort förvannelser som verkar ha fungerat. Söker nu någon som skulle kunna ge mig ett tillvägagångssätt hur man utför en förbanelse. Jag vill inte ha några kommentarer om andra ämnen runt omkring detta eller andra vägledningar. Jag tror starkt på att förvannelse inte är något att göra i onödan men behövs till personer som verkligen behöver en en bestraffning som en högt uppsatt person npgon aldrig kan sätta sig på tex som denna advokat som folk förlitar sig på. Snälla hjälp mig gärna!! 💫

Annons:
Bappho
2017-01-25 16:13
#1

Här kan du kanske hitta någon som kan hjälpa dig:

Association of Independent Readers and Rootworkers

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[Penemue]
2017-01-31 16:14
#2

Problemet med förbannelser är väl att man också ofrånkomligen blir magiskt länkad till personen i fråga. Det är det stort åtagande som man nog bör överväga både en och två gånger. Framförallt fråga sina tarotkort/ runor etc om vägledning så att man verkligen förstår de långsiktiga konsekvenserna.

alvkvinna
2017-02-24 17:19
#3

Tänka först göra sen. Det kan slå tillbaka 3 gånger på en!

akalle
2017-02-24 23:58
#4

Förstår att du tycker det är jobbigt både för din pojkvän och dig. Det är svårt att stå brevid och se någon nära må dåligt. Men att lägga besvärjelser för att någon annan ska bli bestraffad kan slå så fel. Var försiktig både om dig själv och pojkvännen.  Meditera och fråga korte om råd, och försök istället att söka ljuset i ert förhållande.

Bappho
2017-02-25 00:32
#5

#3 Var vänlig och läs sajtens regler innan ni börjar skriva på forumet så det inte blir några missförstånd

t ex: "Starka antydningar om karma som universiell lag, lagen om tre och andra straffsystem som förhindrar givande diskussioner eller utövning undanbedes. "

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Darkylucy
2017-07-16 15:03
#6

ej rekomederat men går ju att köpa en voddo docka fast du måste fästa nåt som tillhör han på dockan eller i den sen ta fram en sigil från en on ande och fråga om dom kan straffa han fast det vore ju as hemskt rekomderar ej vet ej om det funkar heller fast är ju bara en grym tanke😈

the darkynessLyssnar på musik

Annons:
Darkylucy
2017-07-20 09:02
#7

använd inte först måste du ha en voodo docka typ en vanlig nåt från persionen du ska plåga sen gör du så hära      Take thy doll and place it into the circle. After doing so take the doll and chant whilst placing your Enemies item upon it..and chant the following placing the doll back into the circle.

I command you, I control you.
I command you, I compel you.
I command you ,I compel you,
I command you, I compel you

Hear my voice!

For what thy enemy has done to me so shall my pain come to them.
Hear my voice, The pain you have caused me I shall cause thee!

Take Needle, Candle ect, and Inflict pain to thy Doll.
Repeat if needed.

(Note this will not kill thy enemy they shall only feel joint pain, stinging, Hot, Cold or whatever you inflict upon them. A more powerful Doll spell will be added later on,)

the darkynessLyssnar på musik

Sommarek
2017-07-21 19:03
#8

#7 "Använd inte först"? Vad ska man inte använda?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Darkylucy
2017-07-22 22:19
#9

vodoo på nån eller svarta magier om dom inte riktigt typ dödat ens liv

the darkynessLyssnar på musik

fossingen
2017-07-22 22:31
#10

#9 Håller med. Använd inte svart magi.


Darkylucy
2017-07-22 22:34
#11

tja #9 presis är livs farligt.😕

the darkynessLyssnar på musik

Sommarek
2017-07-25 17:06
#12

#7 Så du beskriver hur någon ska göra något men börjar med att skriva att de inte ska göra det…? Hur ska du ha det?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Oona
2017-07-26 14:34
#13

Vi får lova att göra precis vad vi vill, vi får lov att själva bestämma vilken sorts magi vi vill använda. Det som rekommenderas starkt är att vi 'VET vad det är vi gör och har kunskap om vad som kan hända när vi utför våra riter och ceremonier. 
Vi måste veta….för att kunna möta alla eventualiteter som kan dyka upp.
En magiker känner sina nycklar och vet  hur de passa och vilka dörrar som öppnas och vilka som hålls stängda och hur man gör för att både låsa dem och öppna dem.
Gör vad du vill…undersök vad som finns….lär dig hur det fungerar och sedan är det upp till dig hur du vill ha det…..´Magin har väl egentligen bara 2 lagar,lagen om det som kan byggas upp och lagen om det som kan rivas ner, båda behöves på ett eller annat sätt.

Allt finns…..

Annons:
magiskblomma
2017-08-02 14:38
#14

Jag skulle nog säga , var försiktig med att kasta Förbannelser …. Inte för att jag tror direkt tror på "tillbaka x 3" och dessa universala lagar. Och framför allt vara "försiktig" med svart magi. Saker och ting kan gå fel….. Jag skulle nog snarare säga kolla upp någon annan form av "trollform" som exempelvis sända henne "insikt" om vad som är rätt eller fel eller något sådant .. Om du förstår hur jag menar.

Sebastian
2017-08-02 15:48
#15

Måste man säga trollformler på engelska för att de ska funka?
Måste man ha en voodoo-docka? Hur vet man att det inte är en vanlig docka som bara är ganska dåligt gjord? 

Sen svart magi hit o dit.. Måste du sota nån så måste du. Men det måste ske av rätt anledning. Inte pga någon kosmisk lag, men på grund av att du sen måste leva med vad du gjort.  AKA Samvetet. 

Sen att man faktiskt kan råka illa ut är en annan historia men väl värd att tänka på.

alvkvinna
2017-08-16 05:15
#16

Jag säger trollformer på svenska och det har funkat för att det är helhjärtat, ärligt. Är det inte helhjärtat då funkar det inte.

Upp till toppen
Annons: