Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Allmänt Byteshandel vänner emellan Drömmar och drömtydning Folktro och myter Gudinnor och Gudar Huskurer, brygder och recept I häxans trädgård Kurser och utbildningar Kökshäxans kokbok Köp & Sälj Lyrik, texter och sånger Magi, formler och ritualer Månen Nyheter OFF TOPIC Pyssel och kreativt skapande Redskap, altare och tillbehör Sabbater och högtider Skrivartävlingens bidrag Tarot och spådomskonst Tarotkorten var för sig Traditionell häxkonst Wicca Historia Övriga övernaturligheter Cermoniell magi
Folktro och myter

Tomte magi?

2016-12-06 14:52 #0 av: magicia

Ni har väll kollat på julkalendern? Den är så bra:) Nu har jag en fråga: Kan man använda en liknande magi irl? Det skulle isf vara så coolt:*

Anmäl
2016-12-08 20:43 #1 av: Bappho

Årets julkalender är nog den bästa sedan Trolltider.

Vilken magi är det du tänker på?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Anmäl
2016-12-19 22:08 #2 av: magicia

Bappho: jag vet faktiskt inte får jag fråga dig det? :)

Anmäl
2016-12-21 12:12 #3 av: Bappho

#2 Förstår inte riktigt. Hur ska jag kunna svara på vad du har haft för funderingar kring programmet och det du sett? Du gör mig lite förvirrad. :-)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Anmäl
2016-12-24 23:29 #4 av: magicia

Förlåt bapho. Jag tänker på om det finns någon liknande magi som på julkalendern :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.