Annons:
Etikettwicca
Läst 1455 ggr
FluffigaLuna
2016-11-04 15:03

Cursed

Hej. Har inte vart aktiv här på 100 år men jag behöver hjälp. Jag trodde bara att jag har haft EXTREM otur det sista men jag börjar fundera på om jag inte har någon typ av förbannelse över mig. 

Ok… Det är en lång historia men min kropp har fått ta sjukt mycket stryk, massor av sjukhusbesök m.m. (detta har iaf pågått i något år eller 2). Jag fick för ett tag sedan reda på att jag har en reumatisk sjukdom som gör att jag lider av kronisk smärta om jag inte tränar varje dag, jag måste äta mediciner för att kunna resa mig ur sängen. Sen som grädden på moset ramlade jag av min nya häst (som jag precis hämtat hem) och fick en fraktur i ryggen å har fått gå med korsett i 3 månader och inte kunnat rida. Detta är bara en bråkdel av allt som har hänt. Sen har mina barn vart sjuka och jag har vart sjuk och det känns liksom som att jag ALDRIG får må 100% (eller iaf någorlunda) bra… Så snälla.. Snälla, bomba mig med era bästa sätt att bli av med en förbannelse på. Sååå tacksam för alla svar!! <3<3<3

Jag kan väl dock erkänna att jag inte har vart världens snällaste människa heller (jag var otrogen mot min man, jag har gjort saker fastän jag och min man hade kommit överens om att vänta med det osv) så visst, lite är väl 3-faldigt tillbaka till mig själv.. Men såhär mycket vore sjukt. Jag ångrar verkligen allt jag har gjort och min man vet om vad jag gjorde. Vi har haft en öppen dialog och jag har berättat allt, så det är ett avlutat kapitel nu i alla fall.

Pls help me. Jag vill bara kunna fokusera på att va en bra mamma, en bra matte och en bra fru.

Kram till er, blessed be.

|| Angelica ||

Annons:
annsofairy
2016-11-06 18:52
#1

Jag rekommenderar dig ..ifall du har en förbannelse…

Deliverance! Hoodoo Spells of Uncrossing, Healing, and Protection  av Khi Armand 

https://www.amazon.com/Deliverance-Hoodoo-Uncrossing-Healing-Protection/dp/0996052321/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1478454560&sr=8-1&keywords=Deliverance+hoodoo

Lotoz
2016-11-07 02:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Eller fimpar du de lagliga drogerna som ger dig bieffekter, så du sedan måste skaffa fler dyra mediciner, hur skall staten annars tjäna pengar om alla vart friska? Läkemedelsindustrin står för en enorm inkomst för staterna. Allt handlar om pengar och materiella ting idag. De som förnekar detta lever tyvärr i lögn, fastklistrad i nätet med majoriteten av folket idag. De finns inga pengar i botemedel som sagt..

Se över CBD-olja ist, innehåller låg THC halt till skillnad från traditionell cannabis-olja. CBD- finns att skaffa via Internet idag. Fler och fler har öppnat ögonen för den  här medicinen.

Forska runt på Internet om CBD , Hampa och allt annat du kan tänka dig, Få en egen uppfattning om saker. Lyssna inte på andras uppfattningar, såsom medians. Median informerar och folket lyssnar, så lyder deras plan. Våga se över gränserna och få egen uppfattning och kunskap. Tro inte på allt folk skriver, du behöver inte tro på detta jag skriver heller. Men om du vågar, forska runt, få en egen uppfattning om saker och ting.

Peace

Bappho
2016-11-07 12:18
#3

#0 Att man råkar ut för livets alla tråkigheter av alla de slag behöver inte betyda att man blivit förbannad. 

Finns det något annat tycker du som pekar på att det skulle vara en förbannelse? Om det skulle vara så rekommenderar jag att du letar upp någon kunnig på området som kan se vad du råkat ut för och som kan hjälpa dig.

Även om det bara är livet själv som satt käppar i hjulet för dig så finns det saker man kan göra för att få hjulet att vända och nya bättre dörrar att öppnas.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Lotoz
2016-11-08 03:05
#5

#4 perfekt källa :) så länge naturen är olaglig är vi inte fria. Australien leggade nu i November för medicinskt syfte, Danmark är på god väg. Sverige blir snart uteslutet. Bara en tidsfråga.

Peace

FluffigaLuna
2016-11-10 11:22
#6

Hej igen! Först och främst, tack för era svar, jag uppskattar verkligen att ni har tagit er tid att svara på detta! <3

Jag är inte intresserad av att ta någon form av droger och jag tar medicin för min reumatism, vilket hjälper (tar annars aldrig ens värktabletter mot t ex huvudvärk då jag hatar piller, äter inte ens p-piller). Annars har jag IBS och har tidigare haft problem med ätstörningar och jag har gått min egen väg och hittat mat som funkar för mig (äter veganskt, glutenfritt och oftast low carb).

Det kanske inte är en förbannelse men det har vart vääääldigt mycket regn innan nästa solsken om man säger så. 

Jag vill att ni ska veta att jag sitter inte å skriver detta för att folk ska tycka synd och mig eller för att jag tycker synd om mig själv utan jag undrar verkligen varför jag har fått stå ut med så mycket skit det senaste. Det känns som att det kan liksom inte bara vara "livet självt". Det måste vara något mer. 

Jag gjorde en egen formel för att skydda mig från mer tråkigheter och även för att bryta förbannelsen och hittills har det inte blivit så mycket värre mer än att jag fortfarande är förkyld (har vart sjuk till och från jättelänge), så jag håller tummarna att det fungerade!!

|| Angelica ||

Annons:
Upp till toppen
Annons: