Annons:
Etikettkurser-och-utbildningar
Läst 1847 ggr
Sagaliten
2016-08-29 22:47

Hitta aktiva häxor i närheten

Verkar inte helt lätt detta eftersom det i många avseende tycks vara något i det fördolda också, och hittade ingen tråd om just detta så ledsen om det blir repetitioner 😊 Har någon tips eller råd på hur eller vart man kan hitta aktiva praktiserande häxor. Kanske egentligen mer en cirkel eller covent än en kurs. Tacksam för tips och råd (Bor i södra Skåne om någon råkar veta något här nere. Kan maila om man inte vill flagga i öppet)

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
Sommarek
2016-08-31 11:58
#1

Hej! Om du har ett Facebook-konto så finns det en grupp som heter "Hedniska moot i Skåne", som är till just för att underlätta möten mellan likasinnade här nere. Coven finns det ju tyvärr ganska ont om, men med det inte sagt att man inte kan bilda en egen cirkel med folk i ens närhet och se vart det leder.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

kim1980
2016-09-01 19:52
#2

Hej . Jag gör fot av tryck . Finns spände saker . Är öppen bolla i ämnena . Likasinnade finns . Det som är fördel hålla sig till den sorten. För fel sorts folk sabbar . Tror att jag kan vara intressant boll plank för dig. tanke på det jag har läst på din sida även din blogg . Mycket känner igen mig i.. Dock ska jag till läga att jag har egen stil i text och i annat. . Så har jag det sagt i förre byggande syfte. . ) s Styrke kram till sagaliten . Och även dem som vågar köra eget . ♥

Sagaliten
2016-09-04 00:33
#3

#1 Tack för tipset. Sökte medlemskap där nu så får vi se om det kan vara något för mig 😊 #2 Bollplank är alltid något som kan vara utvecklande så det kanske är något vi kan göra via meddelande eller? Man kan vara lite mer fri i hur öppen man är då 😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

kim1980
2016-09-05 02:06
#4

Hej sagaliten ! ) Svarar här för dels bevisa folk att det finns folk förstår min text.. Jag har förstått att man får ha tålamod med hitta rätt sort. Så underlättar det flödet. Det jag har läst. Så känns som du är koppia. Av mig. Mycket intressant det du skriver. Och du brinner för det här, känns det som , vilket är guld kant tycker jag ! ) Jag hade speciell taktik när jag var yngre. . För att skydda min gåva allt det ämnet ).. Så på så sett lyckas dem inte nå den biten av mig ! ) ♥ Kan snabbt känna av människa . Fast klart gnäller dom osv då förstör dom för sig själva.. Ovasett vad in sidan av mig säger .. Ditalerat vad jag menar det får bli privat meddelande. . Praktiken kan man snabbt om man ska av vakta el rätt på, el vänta se. . I bland kan jag bli ivrig dragningskraft kemin stämmer oftast då ! Då tänkte jag fråga om du är lika dan där ? Med känna av sånt över lag . Min lista är lång nu mera med känna på mig saker. . Då kan vi styrka varandra i så fall tänkte jag ! Med mig kan man absolut vara den man är i både text och i tal allt helt enkelt ! ) kan vara skönt ha frihet öppet hav . Med tänka syn & känsel å så tycker jag.. Sen se vad resan tar vägen helt enkelt. ) Hur förhåller du dig med folk ? Själv är jag mer djur människa. Alltid vart mer för djuren troligen för dom är snälla jämt ! Och respekterar en ! Mvh kim bollplank :-)

Upp till toppen
Annons: