Annons:
Etikettgudinnor-och-gudar
Läst 1187 ggr
Ravenna
2016-07-30 15:48

Naturguden Pan

En av de gudomar som jag har en relation med, är Pan. Jag skrev ett blogginlägg om honom idag och tänkte att någon kanske är intresserad av att läsa om min syn på denna naturgud. :-)

Följ länken: http://kattenochkvasten.se/naturguden-pan/

Katten & Kvasten - helande, häxkonst, tarot

Annons:
synesthesia
2016-07-30 18:36
#1

Jag vet att sådant här är väldigt personligt, men jag är nyfiken på hur ni "hittade varandra", om du kan berätta något om det?

Är helt okej med en väldigt vag beskrivning, förstår om ert förhållande är privat. :)

Frågar för att Pan är den gudom jag varit mest dragen till, har dock inte hört honom kalla mig till honom än, så jag uppskattar att höra i stort sett vad som helst som berör honom.

Ravenna
2016-07-31 18:12
#2

#1 Jag har bl.a. mött honom i drömmar men inte förstått att det varit han. Eftersom jag inte förstått det, så har jag misstolkat hans budskap/drömmarna. En dag så plötsligt förstod jag att jag har ett val och då trillade poletten ner (jag var väl redo antar jag). Jag valde att inte vara rädd längre och reste tillbaka in i drömmen för att förenas med honom.  :-)

Katten & Kvasten - helande, häxkonst, tarot

Ghosthunter
2016-07-31 19:31
#3

Så spännande. Jag har för mig att Pan kan visa sig i olika gestalter, men jag kanske har fel?🤔

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: