Annons:
Etikettredskap-altare-och-tillbehör
Läst 1310 ggr
Spextrvm
2016-03-12 08:59

Fel på pendeln?

För några dagar sedan så köpte jag en ny pendel, den jag drogs åt, men den verkar inte gå att rena? Jag har provat vatten och salt (kom därefter på att kedjan rostar av vatten) provat att ha den i solljus, att meditera med den, att visualisera att en orkan drar ut allt det negativa ur den, samt att igår natt så försökte jag sova med den under kudden, och det resulterade i att jag knappt kunde sova förens jag lade undan den. Eftersom den inte är rensad helt så får jag bara konstiga svar och har ingen möjlighet att åka tillbaka för att byta den, vad bör jag göra?

Annons:
Ganna
2016-03-12 10:09
#1

Använd ett gem (eller liknande) i en sytråd. Pendeln är inte det viktiga, utan den som håller i den.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Bara Anna
2016-03-14 13:41
#2

För att citera Knightrider:  Its nothing wrong with the car, just the idiot behind the wheel…."

Nu vill jag inte påstå att du är en idiot, tvärtom du söker ju aktivt svar och det är alltid en början. Men precis som Ganna skriver - det spelar ingen roll vad du använder, pendel eller gem. Är det din första gång du provar att pendla så är det nog bara så att du behöver öva mer! Lycka till!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

dennas
2016-03-14 18:50
#3

Är det bara så att svaren blir fel, eller kan det vara så att frågorna inte rätt formulerade? Ibland kan det vara svårt för en pendel eller dylikt att ge ett svar för en fråga som inte är aktuell/adekvat…

Bappho
2016-03-14 22:05
#4

Problemet kan ju vara vem eller vad du har i andra änden av pendeln. Pendeln i sig är bara ett verktyg för att göra kommunikationen lättare.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Sommarek
2016-03-17 07:56
#5

Vad är det som gör att du känner att den inte går att rena?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Valkyrija
2016-03-24 11:03
#6

Jag har en pendel jag verkligen älskar men vi kommer inte riktigt överens, haha. Spelar ingen roll hur tydligt jag ställer frågorna etc. Jag ser det som att pendel inte riktigt är min grej eller att jag och min pendel inte klickar på rätt sätt även om jag tycker oerhört mycket om den. Jag använder mig av andra sätt istället 🌺

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Carmarino
2016-03-25 20:33
#7

Det kan ju också vara så att det är en lärdom du behöver. Råkade själv ut för det för många år sedan. Pendeln svarade så totalt uppåt väggarna att det inte gick att missförstå att något var fel. När jag väl lärt mig min läxa så funkade pendeln felfritt.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: