Annons:
Etikettkurser-och-utbildningar
Läst 1550 ggr
joshua.nicander00@gmail.com

Unga häxor

Hej, Jag undrar om det finns någonstans för unga häxor att lära sig om hur allting fungerar. Vet att många Covens är emot att prata med unga, eftersom många kallar det att "lura" i dem olika saker. Men för de som redan tidigt vet om sig vara häxor och behöver någon att prata med. Finns det hjälp att få? Tack på förhand!

Annons:
Bara Anna
2016-03-14 13:38
#1

Books is your best freind! Kika på lokalt bibliotek alternativt internetbokhandlar! Vet att det tom finns några stycken riktade mot  unga häxor….

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Sommarek
2016-03-17 08:10
#2

Jag tror (och hoppas) att de flesta covens inte har något emot att prata med unga häxor! Däremot är det inga jag känner till som tar in minderåriga som medlemmar, av många anledningar. Dels kräver en minderårig föräldrars tillåtelse till en hel del olika saker, dels är man själv herre över sin egen tid och ekonomi som vuxen. Som tonåring har man ofta tusen järn i elden samtidigt (vilket är härligt och helt normalt!), och att vara med i ett coven och att utöva häxkonst kräver en del tid, studier och vilja.

Vart i landet finns du på ett ungefär? Det kan ju vara att det finns någon på din ort eller i närheten som du skulle kunna prata med?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Upp till toppen
Annons: