Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 2223 ggr
AnonymKille00
2015-12-06 23:18

Hemsk låtsasmamma

Jag har en hemsk låtsasmamma och vill att min pappa separerar med henne omedelbart. Hon behandlar mig som skit och flera gånger har jag funderat på om någon form av svart magi skulle vara lösningen, men sedan får jag höra om karma och allt. De har nu varit tillsammans i över 8 år och jag har gjort allt jag kan för att separera dem. Jag har berättat för min pappa hur hon är mot mig, men han skyller på mig. Han är alldeles blind och ryggradslös. Hon plågar mig psykiskt och jag önskar det fanns något jag kunde göra som inte kommer bestraffa mig eller min familj med negativitet. Pappa förtjänar bättre än henne… Jag pratar knappt med honom längre men jag saknar tiden då jag gjorde det, alltså innan de träffades. Kan magi lösa detta? Vad bör jag göra?

Annons:
Bappho
2015-12-08 10:48
#1

Innan du gör något kan det vara en idé att göra upp med dina tankar om straff och karma så inte din rädsla får dig att må dåligt.

Många separationsbesvärjelser innehåller citron eller citrondoftande örter och vinäger som får det att surna till. Här är ett exempel.

Ta två citroner, skär itu och stoppa i namnpapper, bild, något från personen eller något personen vidrört i vardera citron. Sätt ihop citronerna med knappnålar eller något annat vasst. Begrav dem sedan i jord på en solig plats och vattna varje dag med vinäger.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

therootdoctor
2015-12-08 10:53
#2

Det är en tråkig situation du har hamnat i där. Tyvärr är den inte alls ovanlig.

Men varje situation är unik och därför krävs lite mer information och en reading för att kunna bedöma vad som är lämpligt i just ditt fall.  Det är inte säkert att en break up spell skulle vara en bra lösning. Det kan hända att pappan då driver ut vind för våg och er relation blir ännu sämre. 

Ett säkrare kort är att knyta dig närmare din far. En "Honey Jar spell" - där du lägger i honom och dig själv tillsammans med lite spiskummin, kanel och lavendelblom är en bra början. Bränn ett blått eller orange ljus på locket varje vecka i 7 veckors tid. Se till att be och se hur ni kommer närmare och kommunicerar mer utan störning från låtsasmamman varje gång du tänder det.

En kompletterande variant är att tända ett brunt ljus över din låtsasmamma, dig själv och din far och kräva att situationen blir rättvis. Tänd ljuset i gryningen varje torsdag i tre, sju eller nio veckor och se vad som händer. 

Sist men inte minst. Du bör lägga ett beskydd på dig själv gentemot din låtsasmamma så att du inte blir så upprörd och skadad av det som kommer från henne. Kryddnejlike- eller kanelpulver i liten dos på bröstbenet och nackbas/bakhuvud innan du ska komma i kontakt (fysiskt eller om det händer i tanken) kan dämpa. Att tvätta öronen med 3%-ig väteperoxid brukar också hjälpa när man lyssnat på  folk med onda tungor. 

Lycka till.


AnonymKille00
2015-12-08 18:11
#3

Tack så mycket för svaren!

Upp till toppen
Annons: