Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1684 ggr
Psykopomp
2015-09-05 03:14

Behöver hjälp att skydda mig!

Hejsan, vet inte riktigt vart jag ska vända mig men snubblade över det här forumet och det verkar finnas många kunniga människor här.  Har just ikväll insett att jag förmodligen är under attack från en människa som inte är särskilt godhjärtad. (Man ser mörkret rinna ur hens ögon när man ser hen. ) Jag är bara nybörjare när det kommer till dessa "krafter".  Har alltid haft dom men nyss lärt mig kontrollera och utforska dom. Iallafall så har jag för det första varit fruktansvärt otursförföljd hela sommaren med flera besök på akuten. Har nu fått en lungsjukdom, tänkte att det var för att min kropp var så utmattad, men så ikväll insåg jag att sjukdomen förvärrades på ungefär exakt samma klockslag varje kväll, utan uppenbar anledning. Tänkte genast på denna onda människa och varje fiber i min kropp säger att det stämmer. Samlade alla mina energier och skickade tillbaka "sjukdomen" och genast lättade allt. Men jag kan inte tillräckligt mycket för att varje kväll försvara mig från dessa attacker och hen kan så mycket mer än mig. Vad kan jag göra? Skyddsbesvärjelser? Skyddsföremål? Behöver jag rena mig? Alla tips är mer än välkommna! Tack på förhand! Mvh

Annons:
Joggan
2015-09-05 10:25
#1

Jag rekommendera dig att börja först med allt vad man kan göra att skydda sig….

Några exempel…

A Clove Bath for Protection
http://www.noaiddi.com/bokguide/eDocuments/bath-for-protection/

Äggextraktion
http://www.noaiddi.com/bokguide/eDocuments/aggextraktion/

Urine
http://www.noaiddi.com/bokguide/eDocuments/urine/

Incantation bowl
http://www.noaiddi.com/bokguide/eDocuments/incantation-bowl/

..om det inte hjälper så måste man kanske sända tillbaks den…
..tänk noga på vad han säga om "KRIG"

Sending Evil Back to the Sender…
https://www.youtube.com/watch?v=ieS9mbzzs9U

Gaula
2015-09-05 12:30
#2