Annons:
Etikettallmänt
Läst 3208 ggr
therootdoctor
2015-09-01 14:09

Svart magi - hur man tar bort den och skyddar sig.

Här kan du läsa lite mer om vad svart magi är och hur man tar bort den:

http://therootdoctor.se/svart-magi


Annons:
[Phi]
2015-09-04 09:16
#1

Jag har funderat på en sak. Jag har renat mig från en persons inflytande på mig, som till slut gav mig rent fysiska symptom, vilket gick bra (det försvann omedelbart), men det kryper lätt tillbaka igen. Jag tänkte skydda mig genom att skicka tillbaka allt ont till den som orsakar det, dvs den här personen, men om den också är skyddad, vad händer då? Studsar det fram och tillbaka? Kan det vara farligt att skydda sig på det viset?

therootdoctor
2015-09-04 13:44
#2

Att saker kryper tillbaka beror ofta på att den som renar inte lärt sig släppa tillräckligt bra. Vanligtvis är det en brist gällande tro och som ett resultat så tänker man på det igen - vilket i sin tur drar tillbaka. Det kan också bero på att personen i andra ändan upprepar sitt skadliga beteende eller spell och man har glömt att skydda sig efter rening. 

Om man skickar tillbaka det "onda" kan två saker hända. Mottagaren  - eller snarare mottagarens undermedvetna - är inte så tuff när han eller hon blir utsatt för sig egen skit och problemenmm som du har  upphör eller så blir han/hon förbannad för att "du slänger skit" och ger igen. Om personen är skyddad - vilket man sällan är för sig egen skit - brukar det ta ut sig självt och försvinna eller återvända till dig. Ett sätt att undvika ett sådant problem är att sätta ut s.k. "proxies". Proxies är saker som dockor, ägg , ett träd, en sten mm., som du döpt i eget namn och gett i uppgift att absorbera skit som kommer till dig. Om man inte är kapabel och förberedd för att slåss så är metoden att skicka tillbaka inte bra. Då är det bättre att använda en proxie direkt, skicka in det onda dit direkt och begrava den på kyrkogården, kasta i korsväg eller nordrinnande vatten.


[Phi]
2015-09-06 09:38
#3

Tack för svaret!

Upp till toppen
Annons: