Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1735 ggr
Saris89
8/13/15, 2:10 PM

berätta sanningen

Hej alla glada. Jag vet en person som är otrogen mot sin tjej. Och det är inte första gången heller. Det är ju inte min sak att varken berätta eller lägga mig i egentligen. Men jag tycker så synd om den här tjejen . Jag vet att hon inte hade trott mig om jag hade berättat. För vem vill tro de om sin man? Så därför så undrar jag om ni har någon formel som får hans förnuft till fånga att faktiskt berätta det själv. Att stå för vad han gjort.

Annons:
Bappho
8/13/15, 8:10 PM
#1

Du skulle kunna bränna ett lila ljus med commanding/compelling produkter (du kan googla detta, även recept). Under ljuset har du en bild på personen och ett namnpapper med mannens namn skrivet nio gånger och ditt eget namn skrivet över lika många gånger. När du bränner ljuset så sätter du dig ner och tänker att du är i mannens huvud. När du känner att du är där så säger du bestämt, tala sanning! (eller vad du tycker är lämpligast i situationen). Någonting sånt?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

dennas
8/14/15, 9:54 PM
#2

Jag tänker att om det är tjejen du tycker synd om, så kanske du ska byta perspektiv? Det viktigaste är kanske inte att han säger sanningen, vilket kanske  också skulle såra henne. En formel för att få henne att se det hon behöver se?

(Ibland är det lätt att önska sej/andra en sak när det egentligen är nåt annat man behöver.  Trevligt i alla fall att du bryr dej om den här tjejen!)

Saris89
8/15/15, 6:46 AM
#3

Ja en formel För att hon skall se det hon behöver se. Jag vill bara att hon skall förstå vad han gjort / gör o inte skall komma undan längre. Sen väljer ju hon vad hon gör efter de. Men vill "öppna" hennes ögon.

therootdoctor
8/17/15, 10:54 AM
#4

Att få den otrognes partner att öppna ögonen är avsevärt svårare än att få den otrogne att avslöja sig. Möjligen beroende på det starka motstånd de flesta har att vilja bryta upp sin relation.  Den otrogne kan man däremot lätt få att avslöja sig genom att hetta upp dem och förvirra dem så att de pladdrar bredvid mun eller begår andra avslöjande misstag. En bifftunga med chilli och ett namnpapper, som Bappho nämnde ovan är en klassisk spell och diverse örter för förvirring - såsom vallmo eller hallucinogena arter kan läggas till. Gillar man inte att jobba med riktiga djurtungor kan man lägga det på en bild av den otrognes mun eller i hans dryck/mat (LITEN och utspädd dos om du har i hallucinogena örter!).


Bappho
8/17/15, 7:57 PM
#5

#4 Appropå tungor, sprang på en paddtunga häromdagen som jag sparade och hängde på tork. Skulle man kunna använda den på samma sätt eller är paddtungor möjligen bra för något annat?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

therootdoctor
8/18/15, 1:42 PM
#6

Jag har bara använt oxtungor och fårtungor så jag vet inte. Men gissningsvis går det fint. Kan vara svårt att få in örter mm i tungan och du kan inte rulla ihop den i ovanstående fall. Panera med örterna och lägg i namnpappret är nog det bästa.


Annons:
Upp till toppen
Annons: