Annons:
Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 2500 ggr
CamillaLarsen
2015-08-05 15:01

konstig dröm om tattoo

I natt drömde jag att min sons afrikanska pappa och familj kom på besök och någonstans där i drömmen så skulle vi söka/leta upp några ormar som var lösa i huset. Innan vi började leta tatuerade dom några prickar och streck på en liten punkt på ryggen. Helt plötsligt känner jag hur hanns pappa gör det på mig också, jag blir naturligtvis arg och springer till toaletten och tittar i speglen och ser att han har gjort ett tecken som ser ut så här :II: uppe på skulderbladet. Sen efter att jag har hittat en orm tycker jag att axlen känns konstig och tittar i speglen igen och nu ser det ut som att jag har tatuerat en sorts ökenödla på axlen som gradvis blir verkligare och verkligare. Tillslut kan jag ta tag i den och blir så rädd att kastar bort den och ramlar. Jag hamnar på 3 ormar och ropar på dom andra så att dom kommer. Dom ser min illröda axel men bryr sig inte när vi har hittat alla ormarna känner jag en brännande känsla i svanken och tar mig till en spegel det röda på axlen och tecknet han hadde tatuerat in var borta. Istället hade jag fått en stor tatoo som fyller halva min rygg av en kvinna i krigarkläder och spjut som står på en klippa och tittar på solnedgången och någon text som jag inte kan läsa. Då vaknar jag med ett ryck och springer till speglen och ser att den fortfarande är kvar och svimmar. Sen vaknar jag på riktigt och nu kan jag inte skaka av mig den. Jag vet inte vad jag ska tycka om den för det var ingen behaglig dröm men inte heller en mardröm. Är det någon som kan hjälpa mig med det? MVH Camilla

Annons:
Atropa
2015-08-05 23:09
#1

Kolla in drömmar iFokus, dom kan sin grej :)

CamillaLarsen
2015-08-06 02:36
#2

Ok det ska jag tack

Upp till toppen
Annons: