Annons:
Etikettallmänt
Läst 829 ggr
Mirrorglace
6/10/15, 12:50 AM

se i ögon

Hejsan, finns det någon här som är grym på att läsa ögon??  dem säger så sjukt mycket. 

Isåfall, ber jag dej gärna att kolla i mina o se vad du kan se, skulle verkligen behöva veta, är lite orolig… jätte tacksam för hjälp! Skrattar

realtivt ny till vänster, äldre till höger

❤️

Annons:
Ganna
6/10/15, 6:23 AM
#1

Är det irisdiagnostik du är ute efter föreslår jag att du frågar i "Alt behandlingar" eller liknande.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Bappho
6/12/15, 8:00 AM
#2

Det ges inga fria läsningar av något slag på Häxor iFokus.

Och är det irisdiagnostik du vill testa så har jag ingen att rekommendera då den enda jag känt som utövat detta har gått bort.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

NiklasTyreso
6/12/15, 11:56 PM
#3

På vänstra bilden har du röda ögon men pupillerna är små så du ser inte trött ut. Allergisk? Du har ovanligt små pupiller. Effekt av ljuset vid fotografering hoppas jag (för du stoppar väll inte i dig smärtstillande substanser som minskar pupillens storlek?)

Mirrorglace
6/13/15, 12:27 AM
#4

röda ögon är något jag går runt med stort sett hela tiden, vet dock inte riktigt varför. 

Pupillerna är små av solljus här är jag nästan säker på, brukar vanligtvis få höra att dem är på tok förstora för att vara ljust ute o sånt hehe 🤔

❤️

Upp till toppen
Annons: