Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1511 ggr
literädd
6/9/15, 5:01 PM

Oljor

Hejhej alla glada glada. Jag undrar lite om Lyckymojo oljor o Vill ju ha tillbaka exet så otroligt mycket. Och undrar om du har provat oljor från deras sida. Vilken man helst skall ta och hur gjorde du ni? Jag vet inte om man skall ta "följ mig pojke" "kom till mig" m.m finns ju massor.

Annons:
Bappho
6/12/15, 7:57 AM
#1

Jag har testat ett par av oljorna med framgång. Dock inga kärleksoljor.

Vilken sort du ska välja beror på ditt exakta problem och hur du vill lösa det. LuckyMojo har en sida där du kan läsa olika exempel på besvärjelser och hur man kan använda deras produkter. 

LuckuMojo Love Spells

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

literädd
6/12/15, 8:58 PM
#2

Jag har läst om dom, om och om igen. Vet ändå inte riktigt vilken som man skall ta, många är så lika fast ändå väldigt olika :)

Gaula
6/13/15, 11:26 AM
#3

Vad är det för behov du har? Vad vill du uppnå? Kärlek, pengar? Förklara din situation så kan jag berätta vilka oljor som fungerat för mig.

Bappho
6/14/15, 2:08 PM
#4

Lucky Mojo har ett forum där du kan hitta mer information om deras produkter och ställa frågor. 

http://forum.luckymojo.com/ask-us-for-conjure-help-with-love-romance-marriage-reconciliation-f35.html?sid=0d46e3fdd9008d85bb4f17fbe6e2ebdb

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

literädd
6/16/15, 6:53 PM
#5

Jag har ställt frågor men inte fått något svar. Jag har försökt på alla möjliga sätt där igenom känns det som :)

Bappho
6/17/15, 8:28 AM
#6

Om du PM:ar mig och berättar lite om ditt problem, vad som gjorde att ni gick ifrån varandra, hur länge ni var tilsammans, hur länge ni varit isär och hur ert förhållande ser ut nu så kan jag ge dig tips på vilka produkter jag skulle välja och vad jag skulle göra.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Annons:
Upp till toppen
Annons: