Annons:
Etikettallmänt
Läst 4649 ggr
Loulos-luna
2015-06-01 12:02

Stark svart ring runt iris

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hej! Jag har hittat jätte många trådar som handlade om svart ring runt irisen, men jag vill veta mer. Jag har själv en svart ring runt irisen som ändras konstant och undrar vad det beror på. Många säger att man har extra övernaturliga förmågor och det är sant eftersom både min mamma och jag båda kan se och känna spöken. Hjälp?

Annons:
Bappho
2015-06-01 12:41
#1

Det var jag som en gång för länge sedan nämnde här på forumet att en kvinna jag känner av irländskt ursprung berättade för mig att en extra mörk ring kring iris är ett tecken på att man har lite fler gåvor än andra. Om jag minns rätt så var det hennes katolska präst som hade sagt det till henne då hon själv hade såna ringar.

Jag vet inte vart den här tron har sitt ursprung då jag inte hört eller sett det nämnas någon annanstans men det blev en väldigt populär och lång tråd av det här på forumet.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Loulos-luna
2015-06-01 13:28
#2

Ja! Det var den som jag såg först. Men det känns konstigt när jag märker att "ringen" kan ändras från mörkblå till svart, olika på morgon och kväll och hur jag mår. Jag är inte dennända men ring runt irisen men jag är den med starkast och konstigast.

Loulos-luna
2015-06-01 14:21
#3

Den ända* inte dennända

Sara.blods
2015-06-07 16:01
#4

Min ring ändrar oxå färg från blå till orange.

Upp till toppen
Annons: