Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 2144 ggr
Lindsen
2015-04-21 11:26

Förbannelse

Hej,

Hoppas finna hjälp här hos er. Kan ingenting om sådant här alls utan detta är helt nytt för mig.

Jag har i många år känt som att någon sitter men en wododocka och sticker nålar i mig(?)  En stark känsla av att någon vill mig ont men har alltid tänkt att jag känner ingen sådan människa, jag har inte gjort någon illa så vem skulle kunna göra något sådant mot mig?  Så jag har slagit ifrån mig känslan igen. 

Det handlar inte om otur, utan mer att oddsen är så otroliga att vissa saker ska hända mig gång på gång att det är helt osannolikt. Detta har pågått under ca 10 års tid. 

Människor omkring mig som har känt mig under alla år har reagerat och uttalat samma sak som jag känner. Nya människor som jag lär känna säger samma sak. 

Nu har det hänt igen, det osannolika. Idag gick ridån upp för mig, jag vet vem det är och varför. Jag har inte gjord denna människa någonting men hon är ond och är kapabel att göra onda saker, och tycker att hon har anledning till det.

Kändes nästan som en lättnad att förstå vad det är som händer. 

Frågan är, vad sjutton ska jag göra för att bli av med denna förbannelse? 

Tacksam för svar

Mvh

Lindsen

Annons:
Valkyrija
2015-04-21 11:49
#1

Jag hade gjort en ritual där jag gör så att allt dåligt som folk skickar till mig sänds tillbaka till den personen. Du kan också visualisera dig att du omsluts av en skyddsbubbla och ingenting ont kan komma åt dig :) Vänligen, Taralii ❤

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Lindsen
2015-04-21 11:56
#2

Tack för svar :) Hur skulle den ritualen se ut? Något särkilt man ska göra? Kan ingenting om sådant här.

Sommarek
2015-04-21 15:55
#3

Det beror sig helt på hur man som person vill ha det. Många kräver symboliska handlingar för att kunna fokusera sina tankar (till exempel att man bränner en lapp med ett ord på en egenskap som står för något man vill bli av med; andra kanske tänker sig ordet som en svart sörja som lämnar kroppen etc.), medan somliga andra "enbart" använder tankekraft. Du kan alltid prova att tänka dig att du är omgiven av speglar som reflekterar tillbaka allt som görs mot dig. Det är lite som det #1 beskriver, men har även den effekten att den som försöker skada dig får smaka på sin egen medicin.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Lindsen
2015-04-21 16:19
#4

Tack för beskrivningen! Ska man visualisera detta hela tiden eller räcker det en gång? Vad jag undrar är om den onda personen skickar onda gärningar då och då eller är det en förbannelse som ständigt gäller. Hur fungerar det egentligen? Gillar tanken på smaka på sin egen medicin just nu, så speglarna låter som en bra idé.

Upp till toppen
Annons: