Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1593 ggr
magiskblomma
2015-04-18 21:23

Något enkelt el. smidigt?

Hejsan! Jag skulle behöva lite hjälp från er andra. Jag har inte varit inne här inne på väldigt länge, och det beror på att magin har legat på is. Där av, jag frågar efter tips på något enklare, då jag e lite ringrostig. Jag behöver hjälp med något som ökar självförtroendet, styrka o.s.v Det finns en kvinna i "min närhet" o när hon är i den närheten så har hon en förmåga att "trycka" ned mig, får mig osäker, må dåligt o.s.v Jag skulle vilja ha en boost som gör att jag kan stå rakryggad, med självsäkerhet m.m. All hjälp o förslag skulle vara kanon att få.

Annons:
Bappho
2015-04-19 06:54
#1

Du kan pröva att bära kvannerot eller mästerrot. Själv föredrar jag mästerroten över kvannen. 

När jag ska gå på viktiga möten och jag känner att jag behöver lite extra råg i ryggen så tar jag alltid på mig min mästerrot som jag har i en rem runt halsen. Jag smörjer in den med mästerolja (Master oil).

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[Gandalf56]
2015-06-05 18:12
#2

pm du har tillgång till t.e.x odört,sprängört eller fingerborgs blomma eller i allmänhet farlig/giftig växt ta då roten från denna växt och torka den sedan tillverka ett (grötomslag) av det och häng runt halsen på dig själv.

jag känner av (giftigheten) i växten och transformerar det till en form av skyddande aura.😉

Manutar
2015-06-06 07:41
#3

#2 "Tillverka ett grötomslag och häng runt halsen" - hur menar du?

Upp till toppen
Annons: