Annons:
Etikettallmänt
Läst 913 ggr
skogsbergs-anna
4/7/15, 8:16 AM

Hur boosta magi-självförtroendet

Jag har insett att jag har dåligt självförtroende när det kommer till magi och kanske annars. Jag tvekar när jag utför magi och då blir resultatet inte lika bra. Nu när jag upptäckt bristen kan jag naturligtvis bestämma mig för att gå "all in" men det är lättare sagt än gjort. Känner ni igen er i problemet? Har ni några tips ?

Gör hellre fel än inget alls.

Annons:
Bappho
4/11/15, 7:09 PM
#1

På vilket sätt tvekar du?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

skogsbergs-anna
4/11/15, 9:57 PM
#2

Precisnär jag håller på med ritualen börjar jag fundera på on den verkligen funkar, on jag gör rätt osv. Det spelar ingen roll hur förberedd och säker jag är innan, tvivlet kommer ändå när jag håller på som bäst.

Gör hellre fel än inget alls.

Ganna
4/12/15, 12:11 AM
#3

#2 Har du provat att ha något som stör din resonerande sida? Sång kan t.ex. vara effektivt så.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Ravenna
4/17/15, 3:30 PM
#4

Tankeparasiter gillar att komma och så frön av tvivel, med andra ord är det inte ens säkert att det är dina egna tankar. Om du kan identifiera tankarna och ifrågasätta dem så brukar de försvinna eftersom de inte har något egentligt att komma med när man synar dem. De är som taskiga mobbare som egentligen är rädda små skitar och inte har fog för det de säger.

Katten & Kvasten - helande, häxkonst, tarot

Upp till toppen
Annons: