Annons:
Etikettallmänt
Läst 757 ggr
Anonym_homo
2015-03-24 18:05

Höja mitt intresse?

Finns det något sätt som gör att mitt intresse för en person ökar på något sätt? Har hållit på lite med häxkonst, men inte alls mycket. Fortfarande nybörjare. Har aldrig läst om något innan som kan få mig själv att höja mina känslor.. Har träffat en underbar människa som jag gillar väldigt mycket. Vi har varit ihop ett par dagar nu, men det känns som att jag typ börjar tröttna eller typ mår dåligt på nåt sätt.., jag är glad över att äntligen ha hittat någon, och jag vill inte må dåligt eller nåt över det.. Har typ aldrig haft ett seriöst förhållande innan. Typ Bara dom här barnsliga förhållandena man hade på typ förskolan, då man typ inte ens var kär och knappt ens kramades… Har haft ett förhållande, men det var inget seriöst direkt.. Jag har aldrig träffat honom, han bor en bra bit ifrån mig xD men vi har fått känslor för varandra genom internet. Vi planerar att träffa varandra till sommaren. Så kan inte göra något som man behöver typ DNA eller nåt till.. Och helst inget för svårt eller krångligt att göra.. Någon örtpåse eller liknande som gör att jag inte tröttnar? Samma sak har hänt tidigare, att jag tröttnat. Men sen efter några dagar då jag fått vara ifred och ifrån personen jag är kär i så vill jag inget annat än att träffa honom igen.. Antar att samma sak kommer hända nu också? Men.. Kan inte ignorera honom eller nåt ju :/ vet inte om jag kanske fortsätter gilla personen om några dagar även om vi pratar, men i mitt tidigare förhållande så försökts jag undvika honom och var typ.. Bitchig.. Asså jag sa inget bitchigt till honom såklart, men jag liksom kände att jag hela tiden ville slänga ut något ord eller nåt… :/ Så finns det något som skulle kunna hjälpa mig? Vill verkligen inte ha det såhär!!

Annons:
Bappho
2015-03-25 06:12
#1

Du kanske har en bild, namn, födelsedata på personen? Stoppa ner det i en burk tillsammans med en bild (namn, födelsedata) på dig själv. Sen kan du blanda kärleksörter tillsammans med lite heta örter och ha i burken. Bränn sedan ett rött ljus på burken, gärna insmord med en olja som innehåller samma örter som i burken. Det går att köpa färdiga örtblandningar och oljor men jag är osäker på om någon säljer det här i Sverige just nu (någon som vet?). 

Innan du gör något så kan det vara bra om du tar reda på varför du tröttnar. Om det är för att skydda dig själv från att bli sårad eller om du faktiskt känner att personen är fel för dig. Det kan ju vara så att det är något helt annat än kärlek och hetta du behöver :-)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Anonym_homo
2015-03-25 06:29
#2

#1 tack så jättemycket!! :D

Upp till toppen
Annons: