Annons:
Etikettallmänt
Läst 2555 ggr
[Vikning a ängel]
2014-12-30 18:15

Att vara häxa

Hej Hej!

Jag behöver lite hjälp av att bli av med negativa energier som andra skickar till mig. Jag har försökt att bli av med hennes mörka energier en mycket längre tid. Och jag har provat med stenar, symboler och drakar. Bett om beskydd och allt man kan tänka sig och ändå så kan hon ta sig igenom. Jag har bryttit kontakten med henne, men det värkar inte hjälpa. Hon skickar mörk magi, entiteter, sätter in saker och förstör mina chakran. Kan ni hjälpa mig med förslag på hur jag kan blockera dena typ av magi? Och kanske sänta den tillbacka till henne själv? Jag vill nämligen inte göra henne illa, men jag är så trött på det hära nu. Jag har mardrömar, vaknar av att onda varelser gör mig illa, de skrämer mig. Jag har fått en massa konstiga symptom och sjukdomstillstånd som jag aldrig har haft innan. Och jag känner att hon koller på i mina chakran. Det känns som att någon fiflar med dom och ibland så känns det som att energierna i chakrana exploderar och det är mycket obehagligt.

Det var igentligen mitt eget fel, jag anlitade personen från början. Och hon manipulerade mig stort och jag trode på henne, och så insåg jag inte faran förens det var lite för sent. Hon påstor sig vara en andlig terapeft som tar bort entiteter, implantat och gör själshemtningar. Men jag vet inte riktigt längre om det facktiskt är sant.

Jag har försökt med det mästa att ta bort hennes onda energier, men jag har inte lyckats. Men jag har inte provat med magi, så därför tänkte jag att det kanske är dags att facktiskt prova det.  Har ni några förslag på hur jag kan göra.

Gott Nytt år önskar Vikinga Ängeln ;)

Annons:
Bappho
2014-12-31 09:39
#1

Tror jag vet vem du talar om. Ibland ger man sig i lag med personer man inte ska. Har du funderat på att vända dig till någon professionell med gott rykte? Vissa saker klarar man inte på egen hand. Vet inte om det är så i det här fallet, men anar.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[Vikning a ängel]
2015-01-01 02:01
#2

Jag har vänt mig till en del proffisonella personer, men om de har gott ryckte eller ej vet jag inte. De har dock kunnat hjälpa mig en del, men inte ordentligt. Och jag vet inte vart jag ska leta efter personen häller. Så därför har jag börjat tänka att jag måste lösa problemet helt själv, men även det värkar ju vara en omöjlighet.. Så jag vet facktiskt inte vad jag ska göra..

Bappho
2015-01-01 16:59
#3

Det är nog något man alltid måste göra när man söker hjälp i sådana här frågor, annars finns risken att man faktiskt kan fara riktigt illa. Har du helt brutit kontakten med personen som du tror gör detta mot dig? Har du även brutit med hennes läror?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[Vikning a ängel]
2015-01-01 17:14
#4

Vad menar du jag förstår inte riktigt?
Nej jag har svårt att brytta med henne, jag har dock minskat kontakten avsevärt. Och jag har inte brytit med alla hennes läror, för jag vet inte vilka som är sana och vilka som inte är det. Och när jag läser på nätet om olika läror så blir jag förvirad och vet inte vart jag ska vända mig. För jag har följt en väg så länge och den är lite inprentad. Hon har ju även lyckats göra så att jag ser den andliga världen ur hennes perspektiv (vilket är mycket märkligt, hur kan man få en medial människa att se den andliga världen på ett helt annat sätt?) Men jag försöker, men då jag inte känner att jag kan lita på någon så känns det svårt att hita en ny väg och en person som kan hjälpa mig. För jag vet inte häller riktigt vad jag behöver för hjälp.

Och de jag har sökt hjälp hoss har kunnat fixa några av problemen, men huvudproblemen kan de inte se eller ens känna. Och då känner jag att jag blivit lite lurad (fast så givetvist inte igentligen är fallet)

Bappho
2015-01-01 18:31
#5

Att bryta kontakten är prio nummer ett om du vill ha ett slut. Gör du inte det så hjälper ingen trolldom i världen. Du måste klippa av alla trådar och tentakler mellan er. Varje möte och kommunikationstillfälle är en kanal för henne att nå dig igen även om du innan fått stopp på det.

Ett allmänt råd är att söka själv i sådana här frågor och inte lämna ut sig till allehanda terapeuter, medier och gurus.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Joggan
2015-01-01 21:32
#6

.

Annons:
[Vikning a ängel]
2015-01-02 01:12
#7

Okej tack så mycket, men jag kan inte så mycket om just deta som hon håller på med och tentakler har jag aldrig ens funderat på om jag har några på mig. Men jag har kännt att någonting sitter på min högra skulderblad och att det 'suger' ut energier. Så deta är möjligen någonting sådant som sitter där. Jag har även kännt att någon 'arbetar' på huvudet och på flera andra ställen i kroppen. Hon säger att det känns när de jobbar på mina implantat. Men då kan man ju fråga sig om det värkligen skulle ta 15månader för guiderna att ta bort dessa implantat. Jag har försökt att ta bort dessa implantat själv, men det fungerar inte. Hennes energier fortkätter att arbeta på dom i alla fall. Ibland undrar jag om hon någonsin kommer att sluta att fixa med mina energier.

Jag vet även att någon har stoppat in saker i mig då jag har kännt deta. Så jag ska ta tag i saken och sluta prata med henne. Men frågan är om hon kommer att sluta 'arbeta' på mig i alla fall.

Jag var nämligen hoss ett medium nyligen och hon tog bort 4st entiteter, 2st devices, och helade 3st av mina chakran. Och ändå så slutade inte teraputens energier att arbeta på mig. Hon hade även satt in reiki symboler i mina chakran. Jag har aldrig arbetat med reiki eller varit hoss någon sådan teraput så det gjordes enbart i styrnings syfte.

Jag har haft uppehåll från henne förut då jag inte haft kontakt med henne på flera månader. Och ändå så har jag kännt hur hon arbetar på mig.. Men jag värkar ge med mig varje gång och gå tillbacka till henne. Vet inte hur det kommer sig alls facktiskt..

Bappho
2015-01-02 08:25
#8

Med tentakler menade jag bara bildligt för att försöka förklara hur kontakt med en annan person öppnar upp nya kanaler och ger nya band, trådar. Man kan kalla det vad man vill.

Implantat, devices, mörka och ljusa entiteter, ärkeänglar och dylikt är inte en del av min egen åskådning så jag har inte så mycket att säga dig om det.

Men genom att läsa dina inlägg känns det som om du allt för mycket går till andra så kallade andliga personer för hjälp och vägledning istället för att använda ditt eget tänkande och erfarenheter. Man kan inte bara anta att andra personer sitter på sanningen och blint tro på allt de säger.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

dennas
2015-01-02 11:51
#9

# 8

Väldigt bra svarat, tycker jag. Tänker att det borde finnas fler som har råkat ut för sånt, men de/ni kanske inte finns här? Annars tänker jag att man skulle kunna ha stor hjälp av nån som råkat ut för samma sak.

Jag är inte insatt i detta, men en tanke som slår mej är att det liknar den sorts hjärntvätt, som man kan råka ut för i olika sekter.   För mej känns det som att det är samma slags kidnappning av en persons själ och ande? Skulle det kunna vara ett alternativ som hjälp? Att söka sej till s.k. avprogrammerare, för att sen ev. kunna gå vidare med resten utifrån ett starkare och mer självständigt själv? Tänker att just det där med att klippa alla band kan vara så svårt om man känner sej alldeles ensam…

Bappho
2015-01-02 16:11
#10

Vet inte om det här kan vara någonting. Jag vet dock inget om dem mer än att jag stött på människor som jobbat med dem på 90-talet. Stiftelsen FRI-Föreningen Rädda Individen

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Upp till toppen
Annons: