Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 4512 ggr
liindinha
2014-12-01 20:59

formel för att binda någon.

Jag skulle vilja ha en formel som hjälper mig att binda en person till mig. Jag vet att det är moraliskt fel, och jag är beredd att betalad det kostar. Så behöver ingen moralpredikan. Bara hjälp med en formel som verkligen funkar. Tack på förhand.

Annons:
[GråHäxa]
2014-12-01 23:44
#1

Om det är en kärlek du vill binda till dig så kan du testa  "Conjure bag binding"

1. Rita eller klipp ut ett pappershjärta. 

2. Skriva både ditt namn och den andra personens namn inuti pappershjärtat 

3. Droppa någon av följande oljor på pappret "Come to me lover" "Cleopatra olja" Command eller compel olja.

4.Lägg pappret i en röd liten tygpåse.

5. Lägg också i ett fotot på den du vill binda eller ännu bättre ett foto på er båda när ni ser glada ut. Lägg också i en lodestone eller magnetisk sand fungerar också bra.  Försök även att hitta en liten magnetisk hästsko att lägga i påsen.

6. Du behöver 2 rötter en angelica rot  för att representera kvinnan och en high john the conqueror för att representera mannen (om det inte är en man så får du byta rötterna bara) Knyt ihop rötterna med röd tråd så de sitter säkert ihop.

7. Förvara påsen under din madrass och fyll på med mer olja om så behövs.

Oljorna kan du nog hitta recepten till på nätet, annars har jag dem i någon bok någonstans här hemma och kan leta fram dem.

Cindy S
2014-12-02 01:33
#2

Dem som gör slavar i det här livet blir slavar i efterlivet. Du inser väl också vad som kan hända om offret har djupt begravda våldtäktstendenser? De kommer inte vara så begravna längre.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Ganna
2014-12-02 02:19
#3

#2 Det var en ny variant; men ändå, här inne räknar vi med att medlemmarna är så mogna att de kan fatta beslut om t.ex. kärleksmagi utifrån sina egna moralkompasser och inte utifrån andras "karmavarningar".

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Cindy S
2014-12-02 07:29
#4

#3 I TS inlägg framgår det mycket klart att hen ämnar att göra fel, så vi tolkar nog det annorlunda. Men visst, jag ska inte varna mer. Men det är tråkigt att sådant här tillåts; om någon frågade efter hjärntvättningstips på psykologi.ifokus hade det nog raderats. Men tråden är ju ny så kanske den blir nedröstad eller borttagen under dagen.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Thistle
2014-12-02 09:59
#5

#4

Berätta gärna mer om vad som är tillåtet respektive inte tillåtet att göra med hjälp av magi enligt dig, skulle vara intressant att höra.

När det gäller vad som är moraliskt fel är nog många hjärtvättade genom att ha tagit in för mycket om wicca och lagen om tre. Jag tolkar det som att TS säger att hon är medveten om att folk kan ha åsikter om att det hon gör är fel, men att hon är beredd att ta konsekvenserna av att utföra den sortens magi.

Bappho
2014-12-02 10:32
#6

#2 #4
Det här är ett forum för praktiserande häxor där folk ska kunna fråga sådana här frågor utan moralpredikningar och känna sig trygga utan att bli påhoppade av personer av annan tro eller livsåskådning, det är forumets syfte. Pekpinnar lämnas här vid dörren och kan man inte hålla sig till de reglerna så får man gå till ett annat forum. Däremot är det okej för andra praktiserande häxor att komma med råd och ge varningar efter deras egna erfarenheter.

Skulle en sådan här tråd raderas så skulle Häxor iFokus inte ha något syfte längre. Här diskuterar vi trolldom i alla former. Punkt!

Sajtvärd.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Annons:
Bappho
2014-12-02 10:53
#7

#0 Vet du något om användandet av dockor? Just när det gäller att locka till sig en speciell partner så tycker jag att kärleksdockor är anpassningsbara och som man kan arbeta på lite varje dag och ändra efter nya förutsättningar.

Här är ett forum där det diskuteras kring sådana dockor. Kanske du kan få en idé genom att läsa igenom trådarna där. Lycka till!

Doll Babies for Love and Healing: http://forum.luckymojo.com/doll-babies-for-love-and-healing-t29089.html

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Cindy S
2014-12-02 11:08
#8

Jag har nu läst "Om sajten" och ser att det är emot reglerna att uttrycka min tro på magi här(den saliga blandningen som efterfrågas i paragrafen innan verkar inte så varierad om inte ens "vanliga" wiccans är välkomna). Så jag ska inte tjata efter det här inlägget. Men jag slår vad om att ifall er vilja blir kontrollerad hade ni önskat att någon hade gett samma varningar till den utövande, och det främst för er egen viljas skull. Så jag ber om ursäkt att jag gav råd för att hjälpa både TS och offret.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Bappho
2014-12-02 11:35
#9

Vanliga wiccaner är välkomna och en del av dem jag känner använder sig av kärleksmagi utan att blinka :-)

Jag har också varit med om att kärleksmagi utövats mot mig och jag blev smickrad och kände mig inte alls som ett offer. Det blev faktiskt ett par år lång kärleksaffär som jag ser tillbaka på med glädje :-)

Jag tror också att du har mindre insikt i hur kärleksmagi fungerar, det är inte någon sorts hjärntvätt och man kan inte påverka någon utan att ha något att jobba på. Det fungerar inte som i hollywoodfilmer liknande "Onda Cirkeln".

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Ganna
2014-12-02 13:55
#10

#8 Det är inte emot reglerna att uttrycka "din tro på magi" - så länge den inte hindrar en diskussion.

I ett sådant här fall kan det vara lämpligt att skapa en egen tråd där du talar om hur du anser att det funkar och frågar efter vad andra anser/tycker om det du anser.

Eller för den delen om moral är absolut eller relativ.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Cindy S
2014-12-03 07:19
#11

Jag har redan hunnit skapa liknande på overnaturligt.ifokus för de som är nyfikna. Jag känner mig inte bekväm på det här forumet längre. Varken sig det handlar om magi som kan jämföras med att ljuga på en dejt där man lägger en mild drog i drinken för att görs dejten "glad" eller kidnappning av kropp och själ så är det fel om det inte är en medveten risk från båda sidor. Magi är levande, inte ett precist instrument, en matematikformel man kan "bevisa". Alla involverade i en förtrollning borde veta riskerna.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Ganna
2014-12-03 11:22
#12

#11 Varför känner du dig inte bekväm? Och varför diskutera på ÖniF när frågan uppstod här?

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

literädd
2015-05-18 19:06
#13

Någon som provat? Fungerade det?

Annons:
Bappho
2015-05-19 11:45
#14

#13 Flera medlemmar här praktiserar magi och trolldom i någon form och jag antar att vi gör det för att vi tror på att det fungerar :-)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

literädd
2015-05-19 11:59
#15

Jag skulle gärna vilja ha hjälp

Sommarek
2015-05-19 12:02
#16

#15 Du har fått ett par svar i din egen tråd.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Upp till toppen
Annons: