Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1197 ggr
Manutar
2014-11-08 12:51

Vill bara dela med mig

Gjorde lite kärleksmagi - nu har jag två gammla ex efter mig! De har aldrig slutat älska mig, säger dom båda. Det är många år sen jag var ihop med nån av de två.   Inte precis det jag tänkte mig men så kan det gå…  :D

Annons:
dennas
2014-11-08 17:19
#1

Skratt! Så kan det gå.  Lite som en påminnelse om att vara tydlig i sina önskningar, sin magi och sina formler… Hoppas att det dyker upp nån ny och spännande också!

fridelfina
2014-11-08 17:54
#2

Fniss, så det kan gå! Hoppas det är ok ändå och, som dennas skriver, att det dyker upp nån för dig!

 
 

Manutar
2014-11-09 10:22
#3

Det är väl bara vänta och se. Tur att man inte har verst många ex! Hoppas verkligen inga av de andra dyker upp, hujja.

Bappho
2014-11-09 16:45
#4

Har gjort precis samma misstag. Det är ju inte de gamla exen man vill ha efter sig ;-)
Jag gissar att magin fungerar som så, att den tar den lättaste vägen.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Manutar
2014-11-09 17:59
#5

#4 Det verkar så, att den tar den lättaste vägen. Har tyckt mig märka det också tidigare och i vanliga fall så är jag väldigt noggrann med alla detaljer. Men nu blev det lite fel :P  Problemet ligger också i att jag kunde ju inte veta att de fortfarande har känslor för mig, att där fanns en väg för magin att verka. Men man lär sig, måste vara ännu tydligare i vad jag vill få ut av magin.

Gaula
2014-11-10 12:53
#6

mmm.. den tar den lättaste vägen.. tydlig i önskningarna.. :-)

Själv gjorde jag en "red candle sex spell" i somras när jag skulle gå ut och var lite sugen.. Det slutade med att jag hamnade i säng med en mycket god vän, en tjejkompis som jag känt länge! Hon var som förbytt, satt och höll min hand hela kvällen och tafsade, tyckte jag var så attraktiv. Morgonen efter kastade hon snabbt ut mig, allt kändes jättekonstigt för henne. Som tur är har vi rett ut allting och är fortfarande jättegoda vänner med så gott som daglig kontakt. Men jag fick mig en rejäl tankeställare..

Annons:
graleh
2014-11-17 08:59
#7

Usch jag har också varit där och gjort kärleksmagi för många, många år sedan. Man kan få sota för det länge, tyvärr.  Tycker det är hemskt att det finns så många böcker om ämnet med bindningsritualer och liknande där man binder upp sig på folk, vilket kan vara livsfarligt.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Manutar
2014-11-17 16:29
#8

#7 Knappast går all kärleksmagi ut på att binda sig med någon. Jag ser inget fel iofs med kärlekmagi, ett sätt bland många många andra, också vardagligare sätt, att dra till sig någon.

Hallonregn
2014-11-27 18:27
#9

vart fann du kärleksmagi? 😮

Manutar
2014-11-27 19:41
#10

#9 Frågar du mig? Vad menar du?

Atropa
2014-11-28 21:20
#11

Haha roligt resultat! Hoppas det önskade målet visar sig snart!:) Jag tycker alltid man ska va försiktig när man görmagi som involverar andra och inte bara sig själv, vare sig det är kärleksmagi eller inte. Tror nog alla vart där och gjort till exempelt kärleksmagi man fått ångra! Det har jag med och det äpplet jag fick bita i var surt! Men man lär sig av misstag (eller motsatsen också såklart) och utan att göra lite småfel här och där kan man heller inte utveckla sin kunskap :) För övrigt ts! Kul att du delar med dig! Det är alltid kul att läsa om resultat istället för alla frågor hur man gör vissa saker tycker jag :D

Upp till toppen
Annons: