Annons:
Etikettallmänt
Läst 470 ggr
EllenDN
2014-08-25 21:31

kärleksuppdatering

Hej!

jag skrev tidigare om ett kärleksproblem jag hade och ville bara tacka alla fina svar och ge er en uppdadering . jag träffade den här killen i ca tre veckor men upptäckte snart att han inte va så som jag trodde, men dessvärre fångades mina ögon i kille nr 1 bästa väns  ögon, han kollade på mig och jag  kollade på han,  jag berättade senare den dagen att det inte skulle funka mellan mig och kille nr 1, vi bestämde oss för att va vänner och det är vi fortfarande, sedan på kvällen satt jag kille nr 1 kille nr 2  och deras andra bästa kompis kille nr tre mina två bästa kompisisar och jag runt en brasa inlindade i filtar och myste, jag satt bredvid kille nr 2 kille nr 1 och kille nr 3 hade satt sig bredvid mina kompisar. killen som jag nu bara hade ögon för satt och kollade på mig medan jag satt där och försökte vara normal som inte gick sådär jätte bra, han hade tydligen också bara ögon för mig för efter typ vad som kändes som en evighet la han handen på mitt ben, jag blev jätte överraskad och glömde helt bort att spela normal, jag vände mig om och kollade på honom, han är så snygg och har jätte fina ögon, han Kysste mig!!!!!! mitt bland våra vänner och allt, men det tänkte jag inte på utan jag bara tänkte på hur underbart lycklig jag kände mig, efter den underbara kyssen lutade han sig fram  och viskade i mitt öra:

- jag skulle så gärna vilja kyssa dig nu!

-  det har du redan gjort och du sa det lite sent viskade jag tillbaka och log.

när vi väl kollade upp hade alla slutat prata och bara stirrade på oss, efter typ en sekund började alla tjuta och skratta och ropa oooooo men jag hade inte något emot det och det hade inte kille nr 2 heller.

nu kommer jag skriva förevigt o jag inte slutar, glad för alla svar

kram EllenDN

Annons:
Upp till toppen
Annons: