Annons:
Etikettallmänt
Läst 705 ggr
Moast
2014-08-15 15:52

Jag är en häxa

Hej alla häxor och trollpackor där ute. Jag har vetat om att jag är en häxa ungefär 2 år nu. Jag trivs väldigt bra som det, det har tillomed gått så långt att man kan börja se det på mig, jag får vårtor på näsan och vill klä mig som en trollpacka. Varje gång jag går utanför min lya så förföljer nån nedrans katt mig, en svart. Jag spottar alltid tre gånger mot den då. Annars kan det bli otur. Jag undrar om det finns någon bra affär där man både kan köpa grytor, örter, kvastar och stora rockar (svarta). Jag har velat ha en markappa ett tag nu, men min bror som är ett bergatroll vet inte vart man kan köpa en. Vart finns det?

Annons:
Ganna
2014-08-15 15:55
#1

Släktskapen med din bror märks, troll. *slutar mata trollet nu*

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Proktologi
2014-08-15 16:02
#2

hej häxa!
Jag har vetat om att jag är en katt i hela mitt liv.
Ibland så brukar jag tvätta mig under fötterna när jag har ätit.

fast min ägare inte är hemma nu så passar jag på att skriva här på iFokus.

Ps.
jag kan flyga

Se*Ocarinas
www.ocarinascattery.webs.com
www.cuntcat.blogg.se

Moast
2014-08-16 00:54
#3

Äh hörrenini tro inte att ni är bättre än mig bara för att min bror är ett troll. Det är faktiskt sant och nej vi är inte speciellt lika. Som jag skrivit är jag inget troll utan häxa precis som fler här på sajten. Sen att jag inte har samma häxsymtom som dem spelar väl ingen roll. #2 HA HA jätteroligt… jag fick inte ett endaste häxskratt av det där skämtet. Men som sagt, vet någon vart det finns markappor? Svart, strl XL? ?

Proktologi
2014-08-16 12:59
#4

jag vet inte. jag är en katt.

Se*Ocarinas
www.ocarinascattery.webs.com
www.cuntcat.blogg.se

Manutar
2014-08-16 13:45
#5

Att se ut som en trollpacka och vilja klä sig på ett visst sätt gör ingen till häxa, inte äns dig Moast. Svårt att tro att du är seriös eller vet vad du talar om.

ixtab
2014-08-16 22:23
#6

kappor går att hitta på man avd. på myrorna eller annan beg affär.

Attiraljer som du behöver kommer att komma till dig. allt eftersom dom behövs. Men stressa inte, det tar tid att bli en seriös och bra häxa. Jag föreslår att du tar reda på en grupp (konvent) eller en seriös solitär häxa som är villig att ta dig som lärling. 
Vill oxå fråga hur gammal du är? 
Jag tror så gärna att din bror är av troll släkte men och det är ett stort Men, det är inte för dig att tala om. 
Det första man lär sig är etik och moral. Tystnadsplikt ..

🌺

Live long and prosper

Annons:
Upp till toppen
Annons: