Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1137 ggr
onlymecisco
7/30/14, 9:27 AM

Hjälp med magi

Hejsan,

Jag är ny häxa men med mångårig erfarenhet av inre kraft, nu behöver jag däremot hjälp…

Jag har levt i ett förhållande i 16 år, varit gift 10 av dessa och vi har 2 barn. För 4 år sedan drabbades Han av hjärnhinneinflammation och svävade mellan liv och död i 4 dygn. När Han vaknade upp visade det sig däremot att det inte är samma människa - det var inte den mannen jag blev kär i, älskade och gifte mig med…

Vi håller på och ska skiljas nu, denna nya mannens aura är mörk och instabil - jag vill inte leva med den här personen. Separerade gjorde vi för 1 månad sedan.

Mitt problem är att Han vägrar släppa mig, Han vill ha ett särboförhållande - eller KK - eller vad som helst egentligen, bara Han får ha sex med mig. Jag vill inte! Genom hela separationen har jag varit tydlig med att jag inte vill - men det har inte gått fram…

Jag skulle på något sätt vilja ge honom kärleken åter - men genom en annan kvinna. Hjälpa Han att hitta den kvinna som kan ge honom den närhet, sex och bekräftelse Han behöver. Jag vill honom inget ont - jag vill att han ska bli lycklig, men utan mig.

Finns det någon formel, ritual, kristaller eller något som kan hjälpa mig med detta?

Tacksam för svar!

Annons:
H-lena
7/30/14, 9:36 AM
#1

Jag skulle iofs inte kalla mig häxa, men mitt spontana tips är att be dina andliga vägledare om hjälp så du kan hjälpa honom. Sen kan du nog "be" eller hur man ska säga. "Jag vill ha hjälp att hjälpa den här mannen att gå vidare genom att få in en bättre energi i sitt liv, kärlek från en annan kvinna så att han kan släppa mig fri." Var bestämd med det du ber om, och säg det direkt från hjärtat, precis så som du vill att det ska ske. Har du testat att skicka healing? Jag skulle nog testa det också.

Du kanske också ska kolla att dina chakran är i balans och försöka rena dig från hans energier när ni väl fått lite avstånd.  

Hoppas att det löser sig och att någon annan kanske har bättre idéer än de här!


Ganna
7/30/14, 10:41 AM
#2

Vore jag i din situation skulle jag inte försöka hitta en "ersättare" till honom, särskilt inte om du är oerfaren. Bättre då att försöka klippa den delen av er relation så snabbt som möjligt och inte ha några band kvar där alls.

Sen så låter det lite oroande att han inte fattar att du inte vill ha sex, går han rent fysiskt vidare med det är det våldtäkt och även innan dess är det ofredande - man ska inte låta bli att använda icke-magiska medel bara för att man tänker använda trolldom.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

[GargamelGabriel]
7/31/14, 9:17 AM
#3

Hej! Min känsla är att någon jordbunden-ande har trängt sig in i din mans centrala nervsystem och tagit över. När det väl är inne så är det som vatten och åker runt i hela kroppen. Dels är det svåra att upptäcka och de tar över kontrollen. ( bara för att det är en jordbunden-ande behöver de inte vara någon elak, utan kan vara att när personen i fråga skulle gå över till andra sidan var så rädd så att den helt enkelt klamrade sig fast i din man) men det har inget där att göra ändå. Min känsla säger att det är en nära släkting. Någon som inte spottade i glaset och själv hade skev inställning till sex. ( hör ihop med de två nedre chakran) framförallt rotchakrat. ( missbruk) Att driva ut dessa typer av andar krävs andlig-healing inte vem som helst utan en duktig healer som lever som man lär. Helt enkelt glasklar kanal. Även med schamansk-heling så går det att driva ut vill egentligen påstå att schamanskhealing är bäst för detta ända mål. Jag tycker som ovan att du skall inte söka efter en formel eller besvärjelse. Utan ditt x har ett eget karma. Utan släpp medberoendet. Jag önskar och hoppas att dina barn har det bra och att denna skilsmässa inte skall läggas på deras axlar. ( när man är barn är det lätt att man tar på sig ansvaret) Rena dig själv. Va stark. Dina beslut skall tas utifrån ditt högsta "jag". Lycka till med kärlek och respekt, Garagamel

H-lena
7/31/14, 10:22 AM
#4

#3 Måste säga att jag fick känslan av samma sak, men valde att inte skriva det. Håller med helt och hållet. Försök att släpp taget!


Gargamel_123
7/31/14, 10:58 AM
#5

Tack för feedback. Om ni skall skriva till mig heter jag Gargamel_123 mitt andra nickname har blivit kapat i en annan sajt. Må väl Garagamel

Upp till toppen
Annons: