Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 941 ggr
Anjola
2014-04-25 21:15

Släppa helt efter ritual eller inte?

Det är många som nämner det här att man inte ska tänka på en besvärjelse när man väl lagt den. 
Om man som jag lever i ett upp-o-ner-förhållande o fått rådet av en häxa att vårda relationen så gott jag kan medan ev besvärjelser o talismaner gör sitt. Hon sa även att man kunde förstärka dem genom att tända ljus, affirmera o slutligen hålla talismanen ovanför lågan. Dessutom kunde man ladda den i fullmånens sken. (Ja hon har hjälpt mig med det magiska arbetet, mer säger jag inte)

Självklart vill jag att relationen ska bli stabil, trygg o kärleksfull. 
Någon som har några tankar kring om jag ska släppa engagemanget helt åt honom eller om jag ska jobba både med talismanerna o visa honom att jag vill vara med honom? (Det är ju ett lämpligt exempel i frågan) 

Namaste

Annons:
Bappho
2014-04-27 22:14
#1

Är det inte själva magiska arbetet du ska släppa och inte mannen i fråga?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Anjola
2014-06-24 17:07
#2

Du har nog rätt. 
Det är inte lätt när den man älskar, är rädd o ovillig att satsa helhjärtat på ett förhållande, samtidigt som h*n verkligen vill ha en kvar… Hoppas bara hans rädsla släpper snart så vi kan börja bygga ett liv tillsammans.

[Katsbabe]
2014-07-07 21:37
#3

Det är korrekt, man ska försöka att inte tänka på personen eller magin under den perioden besvärjelsen är avsedd för. Själv rekommenderar jag de första 7 dagarna.

Upp till toppen
Annons: