Magi, formler och ritualer

Släppa helt efter ritual eller inte?

2014-04-25 21:15 #0 av: Anjola

Det är många som nämner det här att man inte ska tänka på en besvärjelse när man väl lagt den. 
Om man som jag lever i ett upp-o-ner-förhållande o fått rådet av en häxa att vårda relationen så gott jag kan medan ev besvärjelser o talismaner gör sitt. Hon sa även att man kunde förstärka dem genom att tända ljus, affirmera o slutligen hålla talismanen ovanför lågan. Dessutom kunde man ladda den i fullmånens sken. (Ja hon har hjälpt mig med det magiska arbetet, mer säger jag inte)

Självklart vill jag att relationen ska bli stabil, trygg o kärleksfull. 
Någon som har några tankar kring om jag ska släppa engagemanget helt åt honom eller om jag ska jobba både med talismanerna o visa honom att jag vill vara med honom? (Det är ju ett lämpligt exempel i frågan) 

Namaste

Anmäl
2014-04-27 22:14 #1 av: Bappho

Är det inte själva magiska arbetet du ska släppa och inte mannen i fråga?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Anmäl
2014-06-24 17:07 #2 av: Anjola

Du har nog rätt. 
Det är inte lätt när den man älskar, är rädd o ovillig att satsa helhjärtat på ett förhållande, samtidigt som h*n verkligen vill ha en kvar... Hoppas bara hans rädsla släpper snart så vi kan börja bygga ett liv tillsammans.

Anmäl
2014-07-07 21:37 #3 av: [Katsbabe]

Det är korrekt, man ska försöka att inte tänka på personen eller magin under den perioden besvärjelsen är avsedd för. Själv rekommenderar jag de första 7 dagarna.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.