Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1956 ggr
midnightbat
2014-03-08 12:59

Att bli av med besvärliga män...

Hej!

Undrar om någon här har något bra förslag när man fått efterhängsna beundrare? Hur blir man av med dem?

Har två män efter mig som jag vill bli "av" med. Detta händer mig alltför ofta. Vet inte varför de dras till mig? Min mamma säger att jag har en stark sexuellt utstrålning. Detta leder alltså till att jag får ovälkomna beundrare. Någon som vet något bra sätt att bli av med dem?

Stor tack för hjälp!

Annons:
Joggan
2014-03-08 13:16
#1

Hej
Yes det har jag!
förutsättning att det ingen mara/incubus
p.g.a. du skriver om din
"stark sexuellt utstrålning."

…gör det med någon häx-fälla/flaska
http://haxor.ifokus.se/discussions/52bf52ccce12c40e1d001f0d-witchtrap?discussions-4
det hjälper bra mot olydiga andar…
men försök först att skicka iväg dom
vänligt…bestämt och högtalande!

midnightbat
2014-03-08 13:30
#2

Nä, ingen incubus (om inte jag själv är en isf ;)

Men har tydligen stark kraft i mitt bas shakra..

Ser intressant ut. Men tänkte kanske snarare på en tvärtom kärleks spell… Att ta bort någons håg.

midnightbat
2014-03-08 14:00
#3

Ville bara på peka att det är verkliga män….. =)

[stass]
2014-03-09 08:05
#4

#2 kan du känna kommunikationen på nått vis? När deras håg närmar sig/är med dig? Doft, känslor, bild, tankar?

Bappho
2014-03-09 09:32
#5

Undrar om det skulle fungera med citron och citrondoftande örter såsom citronmeliss och citronverbena. Till bad.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Bappho
2014-03-09 10:39
#6

Ibland kan det vara så att man har svårt att sätta gränser också, men det är alltid svårt att ge råd i ett forum när man vet för lite om problemet :-)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Annons:
therootdoctor
2014-03-31 21:28
#7

#5 Citronverbena är bra för att ta bort intresse om man har tid på sig. I snabba fall kan man lägga en av sina naglar i den efterhägnsne mannens dricka eller, som en gammal traditionell svensk metod förespråkar - smeta lite avföring på hans kläder. Det borde nästan garantera snabb sorti.


NiklasTyreso
2014-04-04 20:14
#8

Se till att trivas med dig själv utan att försöka lägga energi på att pimpa upp dig med kläder och smink. 

Sluta använda smink. Ha enkla bekväma kläder som inte förljer mode och trender. Fixa inte håret annat än att tvätta och kamma. Låt kläderna täcka armar och ben, så du bara visar huden på händerna (korta naglar och inget nagellack såklart) och i ansiktet. 

De män som sedan fortsätter vara intresserade av dig, är intresserade av dig som person och inte din yta. De är de män som du kanske skulle ge en chans att lära känna.

Praefatio
2014-04-05 22:11
#9

#8 Vilken tråkig inställning. Man ska väl klä sig så att man trivs, inte för att påverka människor i sin omgivning på ett visst sätt?

dennas
2014-04-06 12:07
#10

#8

Dina råd kanske är jättebra, men jag undrar varifrån du får uppgifterna om att TS skulle använda smink, följa modet, vara renlig? Sen undrar jag också varifrån du får indikationer på att TS behöver lära sej om vilka män som skulle vara lämpliga att lära känna.

Mitt bästa tips till dig, TS, är att vara väldigt tydlig med var du står. Se till att vara extra tydlig i ditt kroppsspråk.

Ibland kan man ju till exempel vara trött på personerna som hänger efter en, men ändå känna en viss glädje i att vara beundrad och det brukar vara svårt att dölja.

Och skulle du sen ge dej i kast med att följa de "infekaliska" råden från therootdoctor, så skulle en uppföljning vara intressant..

LunaKaliMaa
2014-04-15 00:43
#11

#8 Om man ska behöva klä sig på ett visst vis för att en man ska vara intresserad av ens person (och inte endast ytan), då är det något som är fel… och det felet ligger inte hos kvinnan. Istället för att en kvinna ska behöva täcka sig och på så vis bli respekterad och älskad för den hon är, är det faktiskt bättre och på tiden att män ändrar kvinnosyn. 

"Se till att trivas med dig själv" är dock ett bra råd.

Upp till toppen
Annons: