Annons:
Etikettlyrik-texter-och-sånger
Läst 2898 ggr
iMrtin
2014-02-09 19:28

Hur jag blev av med en Jinn och fick Helig ande

För cirka ett år sedan så var jag med om en kundaliniresning som gav upphov till en resa jag aldrig kunnat drömma om.

Någon vecka innan den "drogs upp" så kändes det som att en osynlig kraft hjälpte mig med meditation. Kommer ihåg när jag vid ett tillfälle t-ex skulle göra något annat och då var det som att "den" knuffade ner mig i sängen igen. Tänkte inte så mycket på det för jag såg det som att positivt.

När den väl drogs upp så var det som att jag vaknat upp ur en dröm och att det fanns två världar här vi lever. Efter några veckor av stolligheter (var t-ex ute och pratade med fåglar) så hörde jag en röst från ovan som sade "om jag vore du så skulle jag tagit livet av mig" och det återkom flera ggr men jag försökte inte tänka på det. Saker började handla om att jag skulle "offra mig" mer och mer o en morgon när jag var ute och gick så var det som att "allt" pekade mot stranden, i havet där jag nån dag innan hade hört rösten tycka att jag skulle dränka mig. Så jag gick ner till stranden för att kolla läget och svanarna ute i havet ropade på mig. Jag satte mig istället ner precis vid strandkanten och dränkte skallen i vattnet några sekunder, tänkte nu så är h*n nu nog nöjd men det fortsatte och några dagar efteråt så hade jag sjuka mardrömmar och kom överens med rösten att jag ska sova på det. Vaknar nån gång på natten av att det kändes som att nått osynligt knackade på mig och ville att jag skulle vända mig om, gjorde det och det kändes som att h*n gick in i ryggen på mig. När jag vaknar på morgonen så hörde jag "gör nu som vi sa" och "som du såg i drömmen" och så gjorde jag det.

Överlevde men det slutade inte där, jag fortsatte att göra som rösten sade, jag överlevde alla försök att ta mitt liv och kände inte att jag mådde dåligt (inte en metod jag rekommenderar andra). Nån gång kommer jag ihåg rösten sade "du anar inte vilka krafter du leker med" lite ironiskt. Iaf, då låg jag redan inlagd på psyket och så nån månad framåt upplevde jag det som att jag pratade med Jehova, om att släppa in Jesus i hjärtat. Visst, svarade jag. Det var där självmordsförsöken slutade. Flera ggr har jag vaknat upp på natten av att det känns som att nån blåser i eller ut saker ur min mun, och det är som jag förstått det Gud enligt de flesta som tror.

Efter att ha läst en del om islam(som betyder submission) så har jag förstått det som att Muhammed var besatt, försökte även han ta sitt liv flera ggr. Tidigare trodde jag inte att skillnaderna mellan världsreligionerna var så stora. Jesus levde ett syndfritt liv, Muhammed var en pedofil.

Min teori är att jag inte varit med om en vanlig psykos, utan en Jinn/Satan fått för sig att testa mig och för att kunna göra det så drog han upp min kundalini. Är det nån som upplevt något liknande får ni gärna PM:a eller skriva här i tråden. Läs gärna min andra tråd (FB) Allah - bibelns version av Satan?

(givetvis inbillning alltihop, ni behöver inte påpeka det och jag är enligt läkarna inte i behov av medicinsk vård)

 edit, jo en lustig grejj i sammanhanget är att muslimer ser Helig ande som ärkeängeln Gabriel och att det var han som visade sig för Muhammed. Rösten sade när jag låg inne att han var Gabriel. Såg det dock som ett skämt men jag skulle samma dag få prata med en "sakkunnig" inom psykiatrin så när jag berättade vem som "var i min kropp" det blev knappast till fördel att komma ut snabbt.


Annons:
Bara Anna
2014-02-09 21:49
#1

Intressant läsning - men du, vad 17 har detta med Häxor att göra??? Håll dig till ämnet är du snäll……

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

iMrtin
2014-02-09 21:50
#2

Blir bannad på andra andliga sajter och tänkte att det säkert är nån som känner igen sig här.


[stass]
2014-02-09 22:07
#3

#2 tänkte att det säkert är nån som känner igen sig här. Hur menar du? Hur kommer det sig att du blir bannas på flera andliga sajter tror du?

iMrtin
2014-02-09 22:21
#4

#3 jag menar det att efter jag skrev precis det i trådstarten på den här sidan på jesus.ifokus så försvann tråden. När jag postade den i http://spiritualism.ifokus.se så blev jag bannad. Varför har jag inte funderat på mer än att de inte gillade det de läste av någon anledning, du kanske har lust att ta reda på varför åt mig istället för att posta strunt?


[stass]
2014-02-09 23:01
#5

#varför skulle vi på denna sajten känna igen oss i dina inre röster som ber dig skada dig själv? För det är inte troligt att man blir bannad på flera sajter om man inte har en del i det själv. Strunt? Back at you…

iMrtin
2014-02-09 23:17
#6

skickar PM för du går offtopic


Annons:
[stass]
2014-02-10 01:14
#7

Jag är inte offtopic. #1 undrade vad detta har med häxor att göra, du svarade att någon kanske känner igen sig här. Jag undrade då varför? Att höra röster som ber en skada sig och/eller på något annat sätt är destruktiva är ett bra kännetecken för psykisk ohälsa speciellt i samband med att man känner att man måste lyda rösterna. snarare än medialitet/clearaudiens. Alla som gör det borde uppmanas att söka hjälp för sin egen skull. Att jag öppet frågade om varför du blir bannad har med din diskussionsnivå att göra. Jag tänkte att du kanske ville reflektera över att det blir fel och varför, istället för att bli bannad på fler sajter ;-) om du inte bara trollar såklart…

iMrtin
2014-02-10 01:22
#8

Jag ser risken som överhängande att nån människa som ser sig som häxa hör röster som säger åt en att göra saker, men min upplevelse handlar om mycket mer.


Ceriadwen
2014-02-10 06:44
#9

#8 Det är väl ändå lite fräckt att anta att människor som följer en annan väg än din skulle lida av psykoser?

Bappho
2014-02-10 08:09
#10

#8 Din berättelse är din och dina teorier om varför är också din. Någonstans måste du acceptera att det finns människor som följer och tror något annat än du och att de mår utmärkt. Jag har utövat häxkonst och sett mig själv som häxa sedan barnsben och jag har aldrig upplevt något liknande som du. 

Än hur övertygad du är om att det du tror är den enda sanningen, måste du ändå respektera människor som har en annan tro.

Och.. stass kan aldrig gå off topic, Häxor iFokus är hennes sajt. Se det som att du sitter inbjuden i hennes vardagsrum. Visa respekt för den tro och värdsåskådning som råder i hennes hus eller stig ut. Varför skulle häxor mingla sig med en självutsedd häxjägare?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Upp till toppen
Annons: