Annons:
Etikettmånen
Läst 2078 ggr
black#1
2013-12-15 17:51

Tidpunkt för ritualer och månen

Hej!

Det var länge sedan jag var aktiv på forumet; har varit lite inaktiv öht av flera skäl.

Nu över till frågan: hur strikta brukar ni andra vara med att följa månens faser i ert arbete? Jag skulle behöva göra STARKA renings- och beskyddsritualer snabbt som ögat och behöver allt bang for the buck jag kan hitta. 

Om jag sedan kan hitta ett nytt jobb som är hyfsat bra betalt skulle det inte göra något, för nu har jag blivit utmanövrerad av en väldigt otrevlig och manipulativ person på det nuvarande.

Vad gör jag nu? Väntar till fullmåne eller efter med reningen och tar jobbgrejen i avtagande, eller tvärtom? 

Har någon några bra tips på hur jag ska göra?

Tacksam för svar.

Annons:
[stass]
2013-12-15 19:05
#1

Vanligtvis gör man rening när månen är avtagande (åtföljt av beskydd) och det man vill dra till sig i växande. 

Men, har man en stark ingivelse över att göra något här och nu, är det det man bör göra.

black#1
2013-12-15 21:35
#2

Tack snälla du!

Bappho
2013-12-16 20:16
#3

Det är väldigt sällan jag följer sådana tidpunkter, det är bara när det krävs. Skulle bli lite gjort annars, eller väldigt jäktigt vid några få dagar.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

therootdoctor
2013-12-19 13:44
#4

Instämmer med #3. Att vänta på "starkast möjliga tillfälle" är dumt om man behöver det direkt. Uttrycket "att mota Olle i grind" är värt att begrunda.


Upp till toppen
Annons: