Annons:
Etiketttraditionell-häxkonst
Läst 1724 ggr
warrior44
2013-10-03 19:32

Hejsan alla häxor

Hejsan på er! Skulle vilja veta mer om andeutrudning då jag har just ett andeproblem! Har skrivit på forumet ang två agressivt jobbiga som går in runt min egen privata svär! Dessa två en man samt en kvinna behöver jag få akut hjälp med att få bort för jag får knappt  ha minna egna tankar ifred!

 Ni bör kolla upp dessa två lite innan ni eventuellt hjälper mig! Dessa rekomendationer utfärdar jag på grund av deras djävulska stil! Se även till att allt som kan förknippas med dessa två omedelbart plockas bort!

Annons:
jara3
2013-10-04 18:01
#1

be dem först bestämt men artigt att försvinna, uppmuntra dem inte med övrig kommunikation det kan ge dem nåt att hänga sig fast i. Ignorera dem så mkt du bara kan uppmärksamhet ger energi.

Om de ändå stannar efter det, rena huset genom att först städa det normalt, sedan ta vanligt vatten med salt tillsatt och stänk i alla rummens hörn och säg ''må detta rum renas och beskyddas från all negativitet i guds namn'' (eller vilken gud/ar du nu tror på). upprepa en gång i veckan. visulera ev. samtidigt att ett vitt ljus renar alla rum och sedan bildar en skyddande mur runt bostaden. ( du kan även använda samma saltvattenmetod på dig själv)

lämnar de inte dig efter de kanske du bör be ett medium om hjälp att driva ut dem.

[Fabulous.]
2013-11-18 22:35
#2

Håller med, be dom försvinna på ett snällt sätt några gånger, om det inte hjälper så hitta en medium, skulle jag göra.. Men som häxa så skulle jag inte ta en ouija bräda eller be någon/ göra en trolldom.

Jinaum
2013-11-19 11:50
#3

Som tidigare sagt. Be dem att gå. Hur du gör det spelar ingen roll, inre eller vid tal. Men be bestämt och artigt.

Ger de sig inte kan du försöka med en amethist eller bergskristall. Ha dem nära så kommer de inte inpå så.

Jag är inte helt säker på detta, men det har fungerat för mig vid mildare omständigheter. Men jag misstänker att antingen stänger det ute dem eller inne dem. Beror nog lite på tajming. 
Men salt eller timjan, basilika eller salvia, eller att blandat för den delen. Lägg lite i en liten skål så som typ en äggkopp. Ställ i fönster och vid dörr av de yttersta väggarna. så det blir en barriär runt dit hus/lägenhet.

Ibland har även en lapp eller ett bred hjälpt.

En andeutredning varierar nog från vem som gör den och på vilket sätt. Medialt eller åt det mer vetenskapliga hållet till. Hoppas du får hjälp med detta.

Upp till toppen
Annons: