Annons:
Etiketttraditionell-häxkonst
Läst 1433 ggr
warrior44
10/3/13, 5:57 PM

Behöver hjälp för bortdrivning av två andar

Hejsan! Jag har fått stora problem med två andar som har hemsökt mig under 6 års tid! Har sökt hjälp av två stycken medium men andarna kom tillbaka igen och sedan så har jag själv sökt få bort dom men inte lyckats!

 Dessa andar en man och en kvinna började med att hemsöka mig på skolvägen i mölnbo då jag bodde där! Sedan  så flyttade jag upp till Kårböle i Hälsingland där dessa följde efter mig och fortsatte med att hemsöka mig även där!

 Sedan så flyttade jag vidare men dessa väsen flyttade med mig även till de nya adresserna! Vad som kännetecknar både den kvinnliga samt den manliga anden är mycket mörk ondska! Känner på ganska långt håll om en ande är vänligt sinnad eller inte vilket dessa två inte är!

 Den kvinliga anden är den mest aggressiva av dom! Dom som ska driva bort dessa två måste skydda sig samt det som dom ska göra på grund av att andarna i sig är ganska duperande, detaljsstyrande samt väldigt manipulativa!

 Dock är andarnas intelligens tämligen begränsad som jag bedömer det! Dom som ska göra det får använda sig av metoder som dessa finner lämpligt!

 Används svart magi så kan jag inte ge något i utbyte!detta får vi sköta så att detta med att ge något i utbyte ska gå att undvika!Endast dessa väsen ska komma till skada!

Annons:
[stass]
10/3/13, 6:28 PM
#1

Har du provat någonting förutom medium?

Vad vill dom? Om de har hängt efter så länge måste det ju finnas någonting de vill, har du klurat på det?

Sist men inte minst, är du rädd för dom? Skräck är ju någonting som både lockar och kan nära.

Bappho
10/5/13, 4:02 PM
#2

Stass, har vi någon tråd här på HiF där man kan se vilka på forumet som arbetar professionellt så att man kan länka till den när någon behöver hjälp? Om inte så kan det vara en bra idé att göra det.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[stass]
10/5/13, 4:35 PM
#3

#2 sagt (läst) och gjort =)

Bappho
10/5/13, 4:53 PM
#4

Vad bra! :-) Då lägger jag in länken här till warrior44. 

http://haxor.ifokus.se/discussions/5250216f8e0e7418f9000b72-professinell-hjalp

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Upp till toppen
Annons: