Annons:
Etikettkurser-och-utbildningar
Läst 4113 ggr
Häxan_korpöga
2013-03-30 09:04

Pendel kurs via distans

Hej! Jag undrar om någon här kan ge mig tips om det finns någon som har pendel kurs via distans? Jag brukar pendla men behöver gå en kurs.

" Merry Meet, Merry Part and Merry Meet Again Blessed be" )O(


Annons:
Phox
2013-05-05 23:36
#1

www.andligt.com visserligen är deras sida under uppbyggnad så hela utbudet är inte ute ännu, men skriv ett brev och fråga. Jag gick själv visa utb. hos de och bla. pendel. De har allt från häxutbildningar till ta bort svart magi och liknande.

[MomsLittleHippie]
2013-05-14 22:51
#2

Har själv funderat på att köpa en pendel & hur det fungerar eftersom jag bara dras till speciellt en av pendlarna när jag varit i tarotkattens butik. (tyvärr inte haft pengar då)
Men jag har läst mkt på andligt.nu och tycker det är jätte bra info där.

fridelfina
2013-07-22 19:37
#3

#2) En pendel kan du ju göra själv tills du har råd att köpa den där du dras till! 👍 En stenspets, en ring eller nåt du kan klistra/hänga i ett snöre eller en kedja och så börja pendla.

 
 

Sagaliten
2016-07-17 17:42
#4

Skulle nog vilja säga, beroende på syfte, att inte behöver gå en kurs för att lära sig använda pendel. Inte enligt varken lin personliga erfarenhet eller de jag stött på. Däremot så vet jag att det finns vissa som det inte fungerar på alls, dvs atr de kan vara hur mediala som helst men det fungerar inte ändå. Vissa där blir det så att den rör sig, men inte svarar korrekt på frågor man ställer tex. Sen såklart de som kanske inte har riktigt tålamodet som man kan behöva för att få det att fungera och att bygga upp den "relationen" som behövs. För mig var det så att först hände absolut ingenting. Och när det väl började hända något så kom jag med frågor där det svarade fel på 4av 5 frågor varje gång jag försökte. Och jag fick känslan att de lite skämtsamt menade att och så lite tålamod nu, kom inte hör och tro att du ska få hela världen för att du tagit ett steg framåt 😉 Det är bara min åsikt 😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Sommarek
2016-07-23 20:55
#5

#4 Tråden är tre år gammal.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Sagaliten
2016-07-24 05:06
#6

#5 Ja, jag såg det, men tänkte att jag ville säga ändå ifall det kommer en annan sökare som undrar om samma sak. Så mer för kommande än TS 😊 Vet att jag hittat massor av svar i gamla trådar, bla om just kurser

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
Upp till toppen
Annons: