Annons:
Etikettmånen
Läst 1148 ggr
Kuutar
2013-03-27 20:03

Fullmånemöte 27/3-2013

I kväll, den 27 Mars  så träffas vi vid häxbrunnen.

(Ni som vill vara med men inte kan vid just den tiden kan ju ändå göra en resa)

Detta med fullmånemöten innebär att vi på var sitt håll i landet jobbar ceremoniellt och rituellt el. liknande tillsammans vid fullmåne med start kl 21.30 och framåt så länge man vill/behöver.

Är man i samma stad, eller nära varandra är det givetvis bäst om man träffas och jobbar tillsammans.

Vi reser med samma Mål/Intention i sinnet och delar sedan med oss av det vi lärt här på forumet för att komma närmare Sanningen och binda ihop trådarna.

Varje gruppresa utgår från samma plats i "andevärlden" för att vi skall få gemensamt avstamp och ett enat fokus. Resan går från en plats som ägnar sig gott för syftet och är full av kraft.

Vi samlas på häxgården runt den gamla brunnen och gör sedan det vi ska. Enade i vårt mål, men var och en för sig.

Ett tips är att (i vår värld) hålla något kraftföremål i handen då vi reser, något som andra kan känna igen oss på. Det kan nämligen vara svårt att se personers ansikten eller generella drag i början, men kanske lättare att känna igen "rävpojken med kristallen" t.ex.

Skriv sedan ned och posta här. Skriv gärna kort och kärnfullt istället för långrandigt och beskrivande. För det mesta är vad man lärt av upplevelsen intressantare för andra att höra än upplevelsen i sig.

Jag känner för att pröva mina nya vingar, så ikväll lämnar jag kvasten hemma! Med eller utan vingar, hänger du med? Ska försöka hitta en speciell person för rådfrågning, men träffas gärna innan vid häxbrunnen!

Annons:
[stass]
2013-03-27 20:16
#1

Jag ska försöka hänga på, jag vet bara inte vilken tid jag lyckas få ro

fridelfina
2013-03-27 20:29
#2

Hänger gärna på! Hur är planeringen? Det var länge sedan jag var här… men letar reda på nåt tidigare inlägg om det. Håll utkik!

 
 

fridelfina
2013-03-27 20:35
[stass]
2013-03-27 21:17
#4

Kan vi enas om en intention? 

Kuutar har du något bra på lager?

Kuutar
2013-03-27 21:30
#5

Vad konstigt det blev med inlägget?! Det är ju Bappho som skrivit allt länge sedan förutom de sista raderna!

Kuutar
2013-03-27 21:37
#6

Se vad den nära framtiden har i sitt sköte åt var och en av oss?

Annons:
Kuutar
2013-03-27 21:39
#7

Nu måste iaf jag börja samla mig och sätta igång, annars kommer Sandmannen!

Kuutar
2013-03-27 21:42
#8

Såg ditt meddelande just, Stass, det förklarade saken:-)

[stass]
2013-03-28 09:13
#9

Jag kom inte iväg igår, hur gick det för er?

dennas
2013-03-28 14:54
#10

Jag hade en mördande huvudvärk igår, men försökte ändå komma iväg. Vet inte om jag lyckades eller om det var en dröm:

Jag berättade att jag hade gift mej, men att jag och min man inte behövde några ringar. Då fick jag applåder och ett "utvalt" armband (tror jag att det var). Det var på något vis som en konisk, rund triskele som man man skulle trä över (armen). Jag vet inte om det kan ha varit en återkoppling till min förra fullmåneupplevelse.

Det verkar ju mest som att jag bara kör egotripper. Hoppas att jag lyckas träffa på er andra nån gång…

Kuutar
2013-03-28 18:10
#11

Jag hade också en fruktansvärd huvudvärk, träffade på några andra vid brunnen och hittade sedan honom jag sökte efter och återigen hamnade jag i det där hållandet i händerna… Innan jag var tvungen att ta mig tillbaka pga huvudet så fick jag se en glimt av framtiden. Det var mycket ny snö och barnen red i skogen, jag tolkar det som att läget är lugnt tills vidare, livet går sin gilla gång.

skogsbergs-anna
2013-03-28 20:38
#12

Jag somnade ifrån men hamn möta en kvinna i en stor solhatt vid brunnen.

Gör hellre fel än inget alls.

fridelfina
2013-03-28 20:45
#13

Hej! Jag kom iväg en bit iallafall. Jag var vid brunnen och träffade två personer, Kuutar och Dennas? Den ena hade ett spö (tänkte ridspö, men jag vet inte) i handen och den andra hade ett halsband med ett stort pentagram ner på magen. Min intention var nog bara egentligen mesta att komma till brunnen eftersom det var så länge sedan jag rest på detta sätt. Det gick ju bra, men resten av resan var lika hoppig som jag upplever livet just nu sen somnade jag… Det vart lite abrupt slut kanske, men jag får ha lite bättre förutsättningar nästa gång 👍

Jag hade inte läst om den gemensamma intentionen, men kopplingen till närmsta framtiden känns ju glasklar, den blir lika hoppig som nu. 🤪

 
 

Annons:
Upp till toppen
Annons: